جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

سری جدید اس ام اس خنده دار و با حال

سری جدید اس ام اس خنده دار و با حال

تا حالا به این فکر کـرده اید من چرا استخر نمی رم



چون نـمک تو آب حل میشه دیگه

اس ام اس خنده دار

دیشب رفتم تو اتاق داداشـم
چند ثانیه نگاش کردم اومدم بیرون
از تو اتاق داد مـیزنه میگه





حس یخـچال بودن بهم دست داده

اس ام اس خنده دار

از یارو می پرســـــن می تونی پیانو بزنی
میگه: نــه ولــی یه داداش دارم

اونــم نه

اس ام اس خنده دار

تو کوچه راه میرم
یه خانـمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید
همه صورتم و لباسام خیس شد
وایـساده میگه وای خیس شدید





گفتم نه دیدم یه خانم محـترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته
اینا اشک شوقه

اس ام اس خنده دار

فقط بـشین واسه مردم چرت و پرت بگو
تو یخـچال زهـــر مار هم نداریم





زن مدیر گـروه

اس ام اس خنده دار

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی