جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

بمباران مواضع داعش در حویجه توسط جنگنده های عراقی

بمباران مواضع داعش در حویجه توسط جنگنده های عراقی

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، مرکز رسانه جنگ عراق به فرماندهی عملیات مشترک این کشور اعلام کرد در واکنش به قتل سه خلبان عراقی توسط داعش در شهر حویجه که روز پنجشنبه صورت گرفت، جنگنده‌های اف ۱۶ عراق عصر روز پنجشنبه پایگاه‌های داعش در این شهر را بمباران کردند.

در این عملیات علاوه بر کشته شدن ده‌ها داعشی و وارد آمدن خساراتی به استحکامات این گروه تروریستی، کارگاه ساخت مواد منفجره و بمب گذاری‌ خودروهای این گروه تروریستی منهدم شد.

یک هواپیمای عراقی که روز پنجشنبه برای انجام عملیات شناسایی در آسمان حویجه به پرواز درآمده بود پس از قطع ارتباطش با مرکز با سه سرنشین خود مفقود شد.

داعش مسئولیت سرنگونی این هواپیما و قتل سه خلبان آن را برعهده گرفت.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش پایگاه‌های این گروه تروریستی در شهر هیت در استان الانبار را بمباران کرده و یک ساختمان جدید که ظاهرا بیمارستانی برای زخمی‌های داعش در سه طبقه بوده را تخریب کردند.

این منطقه مهم‌ترین مرکز داعش در منطقه غرب عراق محسوب می‌شود که به نیروهای خارجی و اعراب و تعداد کمی از فرماندهان بومی این گروه تروریستی اختصاص دارد.

طبق اعلام مرکز رسانه جنگ عراق، جنگنده‌های ائتلاف این منطقه را به شکل کامل نابود کرده و تمامی تروریست‌های موجود در آن را کشتند.

این مرکز از ساکنان مناطقی که داعش در آنجا حضور دارد خواستند از تمامی مراکز تجمع و مقرهای این گروه تروریستی فاصله بگیرند.
منبع:ایسنا

داعش

  • ۹۴/۱۲/۲۸
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی