جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

واکنش کامبیز دیرباز به خبر انصراف از سریال برادر

واکنش کامبیز دیرباز به خبر انصراف از سریال برادر

اخبار داغ

کامبیز دیرباز متن زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد :

سلام رفقا،
ظاهراً خبر انصراف من از سریال “برادر” و توضیحات کلى من درمورد این تصمیم باعث بروز سوءتفاهم ها و دلخورى هایى از جانب دوستان و همکاران و اساتیدم شد که لازم دونستم توضیح دقیق ترى بدم:
اینکه من از بازى کردن نقشى انصراف بدم معنیش این نیست که اون سریال ضعیفه یا خداى نکرده ارزش کارکردن و دیدن نداره!
نه،
من تو این مقطع از زندگى کاریم احساس کردم این کاراکتر چیزى جدیدى رو به کارنامه ام اضافه نمیکنه و فقط تکرار نقشهایى که قبلاً به نوعى تجربه شون کرده بودم میتونه باشه،
بنابر این تصمیم گرفتم خودم رو تکرار نکنم و پابه پاى شما منتظر اولین ربناى ماه رمضون امسال میشینم تا حاصل زحمت دوستان عزیزم رو از شبکه محترم دو ببینم
جوادافشار و آرش قادرى(رفیقاى قدیمیم) کارشون رو بخوبى بلدندو با عشق دارن براتون سریال برادر رو آماده میکنن،
پیش پیش التماس دعا،

اخبار سینما و تلویزیون

  • ۹۵/۰۱/۲۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی