جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

عکس واکنش بازیگران به درگذشت رضا احدی

عکس واکنش بازیگران به درگذشت رضا احدی

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس واکنش بازیگران به درگذشت رضا احدی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سایت میهن گرام از طرف خود و کاربران خود درگذشت رضا احدی عزیز را تسلیت می گوید.

پیمان معادی با انتشار عکس زیر نوشت :رضا احدى اسطوره کودکى من بود. یکى از ادمایى که به عشقش عاشق فوتبال شدم. یادمه مدرسه راهنمایى بودم و فوروارد راست بازى میکردم ولى اصرار داشتم هافبک چپ بازى کنم و میخواستم حتى با تمرین زیاد چپ پا بشم و هدفم این بود تا مثل احدى خوش استیل و خوشتیپ باشم. چه دردسرها میکشیدم بابت شب دیر خونه رفتنم با پدرم وقتى بعد بازى ها می ایستادم پشت در رختکن امجدیه تا احدى رو از نزدیک موقع خروج ببینم و هر بار بخاطر برخورد گرمش بیشتر عاشقش میشدم. یکبار نصفه شب با اصرار و تمنا از مادرم خواستم تا منو به فرودگاه مهراباد ببره تا تیم ملى رو که از دهلى نو برگشتند ببینم. من فقط براى دیدن نخودى اسیا رفته بودم. در میان جمعیت پیداش کردم. منو کنار ماشین خواهرش برد و از داخل ساکش چند موز دراورد و بهم داد.اونروزها موز رو تو بوتیکاى فرشته میفروختن
ازش پرسیدم راست میگن که تو روى یه دستمال کاغذى سه نفر رو دریبل میزنى؟ بلند خندید و بغلم کرد بعد سنجاق سینه اى که نشانه بازیهاى دهلى نو بود رو از روى یقه کتش باز کرد و به پیراهن شماره یازده من زد.
یادت بخیر و روحت شاد

رضا احدی

امیر جعفری با انتشار عکس زیر نوشت :رضا احدی نازنین هم رفت روحش شاد

رضا احدی

محسن افشانی با انتشار عکس زیر نوشت :روحت شاد بزرگمرد
تسلیت به جامعه ورزشى و مردم ایران
عمو رضا احدى هم رفت…

رضا احدی

پریناز ایزدیار با انتشار عکس زیر نوشت :روحشان شاد و تسلیت به جامعه ورزشى و خانواده محترم احدى

رضا احدی

لاله اسکندری با انتشار عکس زیر نوشت :خدانگهدار آبى مظلوم،رضااحدى محبوب،سپاس بابت تمام خاطرات خوبى که برایمان ساختى

رضا احدی

شهره سلطانی با انتشار عکس زیر نوشت :تسلیت

رضا احدی

عکس واکنش بازیگران به درگذشت رضا احدی

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی