جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

مجموعه جملات و اس ام اس های عاشقانه سال 2015

مجموعه جملات و اس ام اس های عاشقانه سال 2015

وقتی نگاهشان رو به توست
تو لبخـندشان را میبینی
من تیزیِ دندانشان را
پس نپرس چرا مضطربم

اس ام اس عاشقانه

میگن هیچ عـشـــــقی تو دنـــــیا مثــل عشـــــق اولـــــی نیست
میـــــگذره یه عمری اما از خیـــــالت رفتــــــنی نیست
کــــــــاش برگرده

اس ام اس عاشقانه

سـخت است گلـدان باشی
برای گلـی که مصنوعی ست

اس ام اس عاشقانه

به ســــــراغ من اگر مــــــــی آیی
نــــــــــرم و آهســته بیــــا
مبادا که تـــــرک بردارد چینی نازک تنهایی من
بی سر و صـدا دوســتت دارم

اس ام اس عاشقانه

بیش از این انتظار کشیدنم بیهوده است
تو نمی آیی
این را از عرق شــرم پنجره فهمیدم

اس ام اس عاشقانه

حواسمون باشه دل ادما شیـشه نیست روش ها کنیم
بعد قلب بکـشیم وایسیم اب شدنش رو تماشا کنیم
وکیف کنیم
.
.
.

روی دل شـیـشه ایی ادما اگه قلب میکشی
باید مردونه پاش وایسی

اس ام اس عاشقانه

با رفیقم نشـستیم داریم فیلم جنگی خفن نگاه میکنیم
آخر فیلم جوگیر شدم سینه خیز
رفتم تلوزیونو خاموش کردم
اومدم دیدم رفیقــم تیر خورده مرده

اس ام اس عاشقانه

نگران تاول دستانت بودم
وقتی به مـن تبر میزدی

اس ام اس عاشقانه

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنـگی ام مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است

اس ام اس عاشقانه

چه شاعرانه است فریادشان زیر پاهایمان
برگ هایی که روزی برای آرامـش،به سکوتشان پناه میبردیم

اس ام اس عاشقانه

می آیی عاشق میکنی
محو میشوی تا فراموشت کنم
دوباره می آیی تازه میکنی خاطراتت را
محو میشوی
به راستـی که سراب از تو با ثبات تر است

مجموعه جملات و اس ام اس های عاشقانه سال 2015

  • ۹۴/۰۸/۱۲
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی