جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

۲۴۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعبیر خواب - سرگین گردان

 آن را به تازی جعل خوانند و دیدنش در خواب مردی است که مال جمع نماید. محمدبن سیرین گوید: اگر کسی بیند جعلی فرا گرفت، دلیل که او را با مردی حرام خواره صحبت افتد اگر دید او را بکشت، دلیل که مردی حرام خواره را بکشد اگر دید جعل بسیار بر وی جمع آمدند، دلیل که در میان حرام خوارگان گرفتار شود و وی را مضرت رسد اگر دید جعلی را بخورد، دلیل که مال مردی حرام خواره خورد.

س

تعبیر خواب - سرمه

محمدبن سیرین گوید: سرمه به خواب مال بود. اگر بیند که سرمه در چشم کشید و مقصود از آن روشنائی به چشم بود، دلیل کند که صلاح دین جوید. اگر مقصود از آن آرایش و زینت بود، دلیل است که خود را به دینداری در میان مردم مشهور گرداند، تا او را مدح و ثنا و ستایش گویند. اگر بیند که کسی سرمه به وی داد، دلیل کند که به قدر آن سرمه مال یابد. ابراهیم کرمانی گوید: سرمه کردن چشم در خواب دلیل مال است مرد و زن را و بعضی از معبران گویند که سرمه در چشم کردن، راه حق و صواب بود، خاصه که سرمه به اندازه در چشم کشیده بود. حضرت ... 
امام جعفر صادق فرماید: سرمه فروش درخواب، مردی بود که راه دین و مسلمانی به مردم نماید و در میان مردم صلح اندازد، چنانکه چشم بدو روشن گردد. و بعضی ازمعبران گویند: سرمه فروش درخواب، مردی بود که کاری کند که هم صلاح دین بود و هم نیکوئی دنیا. اسماعیل بن اشعث گوید: سرمه فروش در خواب، مردی بود که در صلاح دین خود و کسان سعی نماید، زیرا که چشم در خواب دین بود و سرمه روشنایی بود.

س

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تعبیر خواب - لعل

محمدبن سیرین گوید: دیدن لعل درخواب. دلیل بر زنی است صاحب جمال. اگر در خواب بیند لعلی داشت، دلیل است زنی بزرگ بخواهد یا کنیزک صاحب جمال بخرد و نیز گفته اند، دلیل که دختری آورد. جابرمغربی گوید: اگر بیند لعل بسیار داشت، دلیل است به قدر آن مال یابد. اگر بیند آشنائی پاره لعل به وی داد، دلیل که از خویشان زنی توانگر بخواهد. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن لعل درخواب چهار وجه است. اول: زن. دوم: کنیزک. سوم: نعمت. چهارم: دختر.

ل

تعبیر خواب - لقمه

محمدبن سیرین گوید: اگر کسی بیند که لقمه شیرین در دهان نهاد. دلیل که سخنی خوش گوید. اگر آن لقمه ترش بود تاویلش به خلاف این است. جابرمغربی گوید: اگر بیند لقمه گرم دردهان نهاد، دلیل که در بلائی افتد. اگر لقمه دردهان خوش بود، تاویلش به خلاف این است. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن لقمه درخواب سه وجه است. اول: بوسه دادن، دوم: سخن لطیف، سوم: منفعت.

ل

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب

عکس بهنوش بختیاری

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب

عکس

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

اس ام اس خنده دار و جوک های زیبا

نمیتونم بگم که فقط تو رو دارم چون دیشب خرمون زایید !!!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس مثله فاتحه میمونه

واسه هرکی میفرستیش روحش شاد میشه

 
اس ام اس خنده دار

 
اس ام اس مخصوص حاجیان از حج برگشته:

گرچه داری لطف و احسان حاجی

اینقدر خودت به من نچسبان حاجی!

با ویروس آنفولانزای خوکی خود

اینقدر تن مرا ملرزان حاجی!!!

 منبع:آخ دندونم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

امیدوارم با هر برگی که می افته ..یه دونه از غمهای تو کم بشه.

.

.

پاییزتیم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه

و با شرایط بالا خوشبخت بشی . . . !

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست

اس ام اس خنده دار

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

گزارش وزیر دفاع روسیه از عملیات علیه تروریست ها

گزارش وزیر دفاع روسیه از عملیات علیه تروریست ها

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در گزارشی برای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور گفت: از 20 نوامبر کشتی‌های جنگی ناوگان کاسپین 18 موشک کروز به هفت هدف تروریست‌ها در استان‌های رقه، ادلب و حلب شلیک کردند تمامی این اهداف نابود شدند.

وی افزود: در کل عملیات شلیک موشک‌های کروز از دریای مدیترانه و دریای خزر و از فاصله 1500 کیلومتری انجام شد و جنگنده‌های ما نیز از فرودگاه‌های روسیه و سوریه به پرواز درآمدند. از دریای خزر 29 هواپیما و بمب‌افکن در عملیات هوایی شرکت داشتند.

به گفته شویگو 10 کشتی جنگی نیز در عملیات نظامی روسیه در سوریه مشارکت دارند که 6 تای آنها در دریای مدیترانه مستقر هستند.

وی گفت: طی 4 روز گذشته حملات هوایی روسیه در کل شامل 522 سورتی پرواز بوده و 102 موشک کروز از زمین و دریا و 1400 تن بمب مختلف شلیک شده است. در این عملیات جنگنده‌های Tu-160 از دریای مدیترانه مشارکت داشتند. 826 هدف دشمن نابود شده و هر روز 143 سورتی پرواز انجام شده است. نیروهای مسلح روسیه عملیات انتقام‌جویانه برای تخریب مقرهای رهبران سازمان‌های تروریستی و حامیانشان انجام داده و کنترل آنها بر سیستم‌های لجستیکی

از بین رفته و زیرساخت‌های نفت و گاز داعش نابود شده است.

شویگو تصریح کرد: عملیات نظامی روسیه در سوریه داعش را از نقل و انتقال 60 هزار تن نفت در روز بازداشته است و آنها در حال حاضر روزانه 1/5 میلیون دلار از دست می‌دهند. نیروی هوایی روسیه بر پایگاه‌های مالی و اقتصادی داعش تمرکز کرده است. در کل 525 تانکر، 15 انبار و تاسیسات استخراج نفت در این عملیات نابود شده است.

در عملیات موشک‌های کروز در تنها به یک هدف شبه‌نظامیان 600 داعشی در دیرالزور نابود شدند. 23 پایگاه آموزشی 19 مرکز تولید سلاح و مواد منفجره 47 انبار سلاح تخریب شده است. این عملیات‌ها به ارتش سوریه امکان داد تا اقدامات موفقی در استان حلب لاذقیه و پالمیرا داشته باشند.

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

خنثی سازی حمله داعش به زائران اربعین

خنثی سازی حمله داعش به زائران اربعین

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از شبکه خبری آر‌.تی، قرار بود این عروسک‌ها در جاده بغداد تا کربلا و در میان زائران اربعین که اکثراً از شیعیان این کشور هستند، توزیع شود.

آژانس خبری کویت اعلام کرد: این عروسک‌هادر منطقه حسینیه منطقه شیعه نشین شمال شرق بغداد کشف شده است. دولتمردان عراقی از مردم خواستند که هرگونه مورد مشکوک را گزارش دهند.

میلیون‌ها شیعه برای شرکت در مراسم اربعین از اقصی نقاط عراق و جهان عازم کربلا می‌شوند. در سال 2014 اعلام شد که 17.5 میلیون تن برای مراسم اربعین به کربلا رفتند.

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

مسی و فصل ۲۰۰۸–۲۰۰۹ در بارسلونا

به محض خروج رونالدینیو از باشگاه، مسی پیراهن شماره ۱۰ او را به ارث برد. او در این فصل، برای جایزهٔ بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ با ۶۷۸ امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت. وی همچنین برای جایزهٔ بهترین بازیکن بازی سازِ فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، برای دومین سال متوالی در جایگاه دوم جای گرفت.[۶۷]

مسی

مسی اولین هت تریک خود را در سال ۲۰۰۹، در کوپا دل ری و در بازی برابر اتلتیکو مادرید به انجام رساند، که در نهایت بارسلونا بازی را ۳ بر ۱ به سود خود به پایان برد.[۶۸]مسی در یکم فبریه ۲۰۰۹ به عنوان بازیکن ذخیره در نیمهٔ دوم وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند و بازی ۱–۰ باختهٔ بارسلونا در برابر ریسینگ سانتاندر را به ۲–۱ تبدیل کرد، که در نهایت بارسلونا بازی را به سود خود به پایان برد. دومین گل مسی در این مسابقه، ۵۰۰۰امین گل بارسلونا در تاریخ لیگ برتر اسپانیا بود.[۶۹] در ۸ آوریل ۲۰۰۹، او دومین گل خود را در برابر بایرن مونیخ و در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و رکورد جدیدی را با ۸ گل زده در این رقابتها برای خود ثبت کرد.[۷۰]

مسی در بازی در برابر رئال مادرید، در سانتیاگو برنابئو دو بار گلزنی کرد (۳۵امین و ۳۶امین گل او در آن فصل)، که موجبات باخت ۶–۲ رئال مادرید در آن بازی را فراهم آورد. شکستی که ستگینترین باخت رئال از سال ۱۹۳۰ قلمداد می‌شد.[۷۱] مسی در بازی برابر اتلتیکو بیلبائو یک گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد، که نهایتاً بارسلونا بازی را ۴–۱ به سود خود پایان برد و مسی اولین کپا دل ری خود را در ۱۳ می به بالای سر برد.[۷۲] او به تیم خود کمک کرد تا دومین قهرمانی خود، یعنی قهرمانی در لالیگا را به دست آورد. در ۲۷ می، مسی با گل دقیقهٔ ۷۰ خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را قهرمان کرد. وی همچنین بهترین گلزن آن فصل لیگ قهرمانان، جوانترین آقای گل تاریخ رقابت‌ها با نه گل شد.[۷۳] مسی در آن فصل مهاجم سال یوفاو بازیکن باشگاهی سال یوفا شد.[۷۴] تیم بارسلونا در آن فصل کوپادل ری، لا لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.[۷۵] این اولین بار در تاریخ بود که یک تیم اسپانیایی سه جام مختلف را در یک فصل به دست می‌آورد. مسی آن فصل را با ۳۸ گل و ۱۸ پاس گل به پایان برد.

عکس مسی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

دختران شیطان پرست که هیچ کس شبیه آنها را ندیده

دختران شیطان پرست که هیچ کس شبیه آنها را ندیده

دختران شیطان پرست هیچ کس ندیده

دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست هیچ کس ندیده

دختران شیطان پرست


دختران شیطان پرست

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

رونالدو و فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۱ در رئال

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، در ماه مه ۲۰۱۲ گفته‌است:
«     رونالدو عالی و حیرت‌انگیز است و من او را با لیونل مسی مقایسه نخواهم‌کرد. به نظر من امسال رونالدو بهتر از مسی بوده‌است.[۱۰۳]      »

رئال مادرید در سال‌های گذشته برای آماده‌سازی خود با باشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بازی می‌کرده‌است. رونالدو در هر دو بازی با لس‌آنجلس گلکسی و گوادالاخارا گلزنی‌کرد؛ به‌ویژه این که سه‌بار به گوادالاخارا گل‌زد و هت‌تریک کرد.[۱۰۴][۱۰۵] او در ۲۳ و ۲۹ اوت در سوپرجام فوتبال اسپانیا، دوگل مقابل باشگاه فوتبال بارسلونا به‌ثمر رساند.[۱۰۶] سرانجام لا لیگا در ۲۸ اوت با بازی رئال مادرید و رئال ساراگوسا آغاز گردید.[۱۰۷]

رونالدو


در ۲۴ سپتامبر، او نهمین هت‌تریک خود در رئال را مقابل رایو والکانو به‌عمل آورد. در ۲۲ اکتبر، باری دیگر مقابل مالاگا هت‌تریک کرد. با پیروزی ۱–۷ رئال مقابل اوساسونا در ۶ نوامبر، ثابت‌شد که گارد سلطنتی نیمه‌راه قهرمانی را رفته‌است.[۱۰۸] در ۲۶ نوامبر، رونالدو دوبار در دربی مادرید مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی‌کرد. او یکی از سه‌نامزد پایانی کسب توپ طلای فوتبال بود، اما در پایان لیونل مسی این توپ را به‌دست‌آورد. نامزد دیگر این توپ، ژاوی هرناندز بود. رونالدو یک‌صدمین گل رسمی خود در رئال را مقابل لیون به‌ثمر رساند.[۱۰۹]

رونالدو هم‌اکنون از بهترین و سریع‌ترین فوتبالیست‌های جهان است و قهرمانی در لا لیگا ۱۲–۲۰۱۱ را با رئال مادرید تجربه‌کرد. رونالدو در پایان کار خود در رئال مادرید گفته‌است: «من دوست دارم تا آخر عمرم در رئال مادرید بمانم و ۱۰ سال دیگر با رئال مادرید قرار داد امضا کنم.

عکس رونالدو

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

پیام تسلیت مهناز افشار برای علی طباطبایی

در پی درگذشت علی طباطبایی بازیگر جوان سینمای ایران موج تسلیت‌ها از سوی چهره‌های سینمایی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شخصیت‌های زیادی با شنیدن خبر درگذشت علی طباطبایی اظهار تاسف کردند و این واقعه را تسلیت گفتند.

مهناز افشار

لیلا حاتمی یکی از این چهره‌ها بود که با انتشار سکانسی از فیلم «سالاد فصل» که با علی طباطبایی در صفحه اینستاگرام نوشت: «علی جان روحت شاد.»

هدیه تهرانی نیز که در سریال «قلب یخی» با این بازیگر همبازی بود با انتشار عکسی از او نوشت: «با نهایت تاثر از اخبار غم انگیز هر روز، در گذشت على طبا طبائى را نیز به دوستان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت مى گویم...»

مهنار افشار دیگر بازیگری بود که این اتفاق را چنین تسلیت گفت: «تسلیت به خانواده آقای طباطبایی و خانواده سینما
روحش شاد و یادش گرامی.»

علی طباطبایی بازیگر آثاری چون «سالاد فصل»، «قلب یخی» و ... شب گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت. مراسم خاکسپاری این هنرمند فردا سه‌شنبه ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد.
منبع:خبر آنلاین

عکس مهناز افشار

  • محسن رمضانی