جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

۳۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

واکنش پریناز ایزدیار به اظهارنظر طناز طباطبایی

 به گزارش ایسنا، روزنامه شرق با این بازیگر درباره فیلم تازه‌اکرانش که به خاطر آن جایزه بهترین بازیگر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد، گفت‌وگو کرد که متن آن در زیر می‌آید:

عکس بازیگران

آیا فکر می‌کردید که جایزه بهترین بازیگر نقش اول سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کنید؟

اصلا، واقعیت این است که نخواستم ذهنم را درگیر این ماجرا کنم. هر چند برخی از دوستان هنگام کار می‌گفتند، بعید نیست که من امسال جایزه بازیگری را بگیرم ولی با وجود همه احتمالات علاقه‌ای نداشتم به آن فکر کنم. چون اگر ذهنم را درگیر چنین مسئله‌ای می‌کردم، هم وقتم گرفته می‌شد و هم این که اگر در نهایت جایزه نمی‌گرفتم، ‌ناراحت می‌شدم و اگر هم می‌گرفتم طبعا خوشحال. به‌ همین‌ دلیل این موضوع را رها کردم و سپردم که هر چه پیش‌ آید، خوش‌ آید. فقط روی کارم متمرکز شدم و تمام تلاشم این بود که وظیفه‌ام را درست انجام دهم.

واکنش شما هم هنگام دریافت جایزه جالب بود. صدا و دست‌هایتان می‌لرزید. ‌به‌ طوری‌ که نتوانستید سیمرغ را در دست بگیرید! انگار اصلا منتظر آن اتفاق نبودید.

(می‌خندد) چون فکر نمی‌کردم جایزه بگیرم. به‌ همین‌ دلیل لرزش بدنم واکنشی بود ناخودآگاه. آن‌قدر هیجان‌زده شده بودم که نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم. حتی تا ثانیه‌های قبل از خوانده‌ شدن اسمم، ‌احتمال می‌دادم شخص دیگری برنده شود. وقتی فراخوانده شدم، کلا احساساتم از کنترل خارج شد! ولی خیلی خوشحال شدم.

به نظرم کارگردانی فیلم «ابد و یک روز» از فیلمنامه آن یک گام جلوتر است. با این‌ حال وقتی فیلم‌نامه را خواندید و همین‌طور روی نقش سمیه که قرار شد بازی کنید، ‌تحلیلتان چه بود؟

من عکس نظر شما را دارم. به نظرم فیلم‌نامه و کارگردانی«ابد و یک روز»، هر دو همگام و عالی بودند. از همان ابتدا هم وقتی فیلم‌نامه را خواندم، ‌نسبت به قصه کشش زیادی پیدا کردم و آن را دوست داشتم. به‌ طوری‌ که هنگامی که می‌خواستم نقش «سمیه» را بازی کنم، حالم خیلی خوب بود. چون قرار بود در کاری سهیم باشم که قوی و دلچسب است و مهم‌تر این که حرف حسابی می‌زند. دیگر اینکه سعید روستایی هم در لحظات نوشتن فیلم‌نامه و هم در زمان کارگردانی فیلم ‌به‌قدری وسواس و دقت به خرج می‌داد که دیگر جای اما و اگری نگذاشت.

فیلم، ‌شخصیت‌های زیادی دارد و خانه خانواده «طولی‌خانلو» هم یکی دیگر از شخصیت‌ها بود که به اندازه بازیگران اهمیت داشت. همین مسئله روایت درام و پرداخت داستان را پیچیده می‌کرد. چون در عین اینکه مؤلف- فیلم‌ساز با وجود زمان محدود فیلم، باید هر چه بیشتر به شخصیت‌ها نزدیک‌تر می‌شد، در کمترین زمان ممکن هم باید بیشترین اطلاعات را به تماشاگر منتقل می‌کرد اما می‌بینیم سکانسی مثل خانه شهناز (ریما رامین‌فر) که خارج از تهران در فیلم به تصویر کشیده شد ‌و اتفاقاتی همچون تحقیر شدن و کتک‌ خوردن مرتضی (پیمان معادی) توسط خواهرزاده و موارد دیگری در آن خانه رخ داد، ربطی به موضوع اصلی فیلم نداشت. در حالی‌ که فیلم‌نامه می‌توانست روی جزئیات شخصیت‌ها متمرکز شود که مثلا اصلا سن‌ و سال مادر با سن کوچک‌ترین پسرش چه نسبتی دارد یا چگونه در متن واقع‌گرایی، مغازه‌زدن زود بازدهی دارد و... .

به‌ همین‌ دلیل می‌گویم که فیلم‌نامه عقب‌تر از کارگردانی است؟

البته من ترجیح می‌دهم به مسائلی که به شخص من و نقشم مربوط نیست، ‌پاسخ ندهم. جواب این سؤالات را آقای روستایی به‌عنوان نویسنده و کارگردان بدهند... .

‌جدا از این نکته، ‌وقتی کسی در فیلمی بازی می‌کند، ‌طبعا دنیای فیلم را پذیرفته و به رسمیت شناخته. اصلا تحلیلتان از پیکره فیلم‌نامه چه بود؟

متوجه منظورتان شدم. تحلیل من از اتفاقات خانه شهناز این بود که یک‌ سری اتفاقات کلیدی در خانه شهناز دارد دوباره تکرار می‌شود. یعنی همان اتفاقاتی که در خانه این خانواده رخ داده، ‌گریبانگیر خانواده شهناز هم شده! انگار شاهد جامعه‌ای هستیم که مشکلات در محدوده‌ای، خواه‌ناخواه به محدوده دیگر سرایت پیدا می‌کند. گویی حلقه‌های متصل زنجیری هستند که خرابی هرکدام روی دیگر حلقه‌ها تأثیر می‌گذارد. به نظرم چنین معضلی در جامعه فعلی‌مان هم وجود دارد. هر دو خانواده گرفتاری‌های مشترک دارند و اصلا هر مسئله‌ای مسلسل‌وار روی سرنوشت دیگری تأثیر می‌گذارد؛ با این که مکان زندگی‌شان دور از یکدیگر است. این نکته تلخی شرایط را منتقل می‌کند. به‌ همین‌ دلیل می‌گویم که از نظر من فیلم هیچ پلان و سکانس اضافی‌ای ندارد. چون شخصا واکنش تماشاگران را دیدم که فیلم را تا انتها دنبال می‌کنند، ‌بدون این که آزرده شوند، سالن سینما را ترک کنند.

با‌ این‌ حال من و شما در این مورد هم‌عقیده نیستیم! بگذریم. سمیه مرکز ثقل اتفاقات قصه است و به‌ گونه‌ای متعادل‌کننده. از یک‌سو ضعف‌های اطرافیان را لاپوشانی می‌کند و می‌شود سنگ صبور و حتی از خود و احساساتش مایه می‌گذارد و حتی بداخلاقی و دشنام هم می‌شنود. از سویی هم قرار است شادی را زنده کند و اوضاع را سروسامان بدهد. بنابراین اندازه (dose) نگه‌ داشتن بازی و کنش و واکنش‌های غیرمؤکد از سوی بازیگر ضروری است. چگونه به این میزان از تعادل رسیدید؟

حفظ یکنواختی (راکورد) حس‌ها در طول فیلم از سوی کارگردان کاملا کنترل می‌شد. آقای روستایی روی این جزئیات دقت نظر داشت. البته یکی از خوبی‌های کار کردن در این فیلم ‌این بود که به دلیل تک‌ لوکیشن‌ بودن، ‌بسیاری از پلان‌ها پشت‌ سرهم گرفته می‌شد و به‌اصطلاح رج نزدیم. این نکته به تداوم حسی بازیگران کمک کرد و از جمله به من. دیگر این که عوامل فیلم حرفه‌ای بودند و از این نظر کمک می‌کردند.

مثلا چگونه؟

مثلا منشی صحنه حرفه‌ای و دقیقی داشتیم که وقتی بازی می‌کردم، بعد از او می‌پرسیدم حس این پلانم با پلان قبلی هم‌خوانی داشت یا نه. البته من همیشه در این مورد دچار هراس می‌شوم. چون خیلی مهم است که تداوم بازی حفظ شود. چون در غیر این صورت بازی جلو دوربین لو می‌رود. ضمن این که آقای روستایی خیلی تأکید می‌کردند که بازی‌ها رئال باشد. همچنین به دلیل نقشم، من حضور دائم در فیلم داشتم. در تمام مدت فیلم‌برداری از حس‌ و حال فضای فیلم منفک نشدم. حتی اگر شب‌ها به منزل خودم می‌رفتم، ‌باز هنوز سمیه بودم و با احوالات ِ سمیه شب را به صبح می‌رساندم. همین نکته تأثیر زیادی روی کارم گذاشت. نکته مهم دیگر تمرینات زیادی بود که قبل از فیلم‌برداری انجام دادیم. جلسات دورخوانی خیلی به ما کمک کرد. هنگام قرارگرفتن در لوکیشن فیلم آن‌ قدر همگی با هم دوستانه کار می‌کردیم که در جاهایی بر اساس بازی‌ها حس‌وحال‌ها جابه‌جا می‌شد یا حتی تأکید روی برخی دیالوگ‌ها شکل می‌گرفت و به عبارت دقیق ایده‌های جدیدی در همان لحظه خلق و اجرا می‌شدند. واقعا «ابد و یک روز» نمونه موفقی از همکاری منسجم گروهی خلاق است.

گفته می‌شد، ‌پلان پایانی فیلم، همراه‌ شدن سمیه با خانواده تایبادی در اتومبیل بود که بعد از کوتاه‌ شدن موهای سر نوید، ‌برادر کوچک‌تر، در ‌سلمانی، ‌سمیه از پشت شیشه عقب ماشین، ‌نگاه حسرت‌باری به او می‌کند و بعد تیتراژ‌ فیلم می‌آید. آیا واقعا چنین بود؟

ببینید آن‌قدر فیلم‌نامه بار‌ها‌وبارها نوشته و بازنویسی شد که من واقعا نمی‌دانم کدام آخرین سکانس بود یا قبل از پیوستن من به گروه، چندین سکانس پایانی نوشته شده بود. چون سعید روستایی پایان‌های متفاوتی را برای فیلم مدنظر داشت. بنابراین واقعا نمی‌توانم در این مورد پاسخ سرراستی به شما بدهم.

منتقدان فیلم، فضای فیلم را «سیاه‌نمایی» توصیف می‌کنند. آیا از نظر شما قصه فیلم، شکل سیاه‌شده واقعیات جامعه امروزی ماست؟

به‌ هیچ‌ وجه. به نظرم «ابد و یک روز» واقعیت‌نمایی محض است. البته شاید واقعیت تلخ باشد ولی به‌ هر حال واقعیت است و غیر قابل‌ انکار. ضمنا من واقعا نمی‌دانم چرا برخی‌ها با هر فیلمی که مخالف می‌شوند، علیه آن از واژه سیاه‌نمایی استفاده می‌کنند! آن‌ قدر این واژه در جایگاه نادرست خود استفاده شده که به نظرم کارکرد واقعی‌اش را از دست داده است. شما اگر با آقای روستایی صحبت کنید، ‌مفصل درباره تجربیات خود توضیح می‌دهد که چقدر بعینه نظاره‌گر این نوع وقایع در پیرامون زندگی خود بوده است اما با وجود همه تلخی‌ها می‌بیند که چنین خانواده‌هایی با قدرت به زندگی‌ کردن ادامه می‌دهند. به‌طوری‌که اصلا نمی‌توان منکرشان شد؛ مثل خانواده فیلم «ابد و یک روز».

‌شما فیلم‌های کوتاه آقای روستایی را قبل از بازی در فیلم «ابد و یک روز» دیده بودید؟

نه متأسفانه. ولی تعریف آنها را زیاد شنیده بودم.

جمله‌ای کلیدی در فیلم وجود دارد که محسن (نوید محمدزاده) خطاب به سمیه و دیگران می‌گوید که هر کسی از این خانه بیرون برود، سگ است و اگر دوباره به آن برگردد، از سگ پست‌تر است. ظاهرا این جمله به پاشنه آشیل فیلم تبدیل و تعابیر فرامتنی از آن شد که مخالفان فیلم آن را به کل کشور ایران تعمیم دادند. آیا واقعا چنین هدفی در بیان آن جمله دنبال می‌شد؟

باور کنید بدون اغراق به ذهن هیچ‌کدام از ما چنین تعبیری خطور نکرد. حتی بعدا کسانی گفتند شاید چنین تعبیری شود و می‌خواستند این جمله را حذف کنند. اما در نهایت ما قلبا معتقد بودیم و هستیم که چنین هدفی نداشتیم، پس چرا باید حذف شود؟ به‌ هر حال هرکسی از هر فیلمی برداشتی می‌کند اما برداشت ما مطلقا چنین نبود.

وقتی فیلم را با مردم نگاه کردید، ‌واکنش‌ها را چگونه دیدید؟

من در ایام نوروز فرصت نکردم با مردم فیلم را ببینم اما در زمان جشنواره فیلم فجر در کنار مردم فیلم را دیدم. آنها همراه با شخصیت‌های فیلم، هم گریه می‌کردند و هم می‌خندیدند. حتی شنیدم برخی از خانم‌ها می‌گفتند که خود سمیه هستیم. در هر صورت از این بابت خیلی خوشحال شدم که مردم شخصیت‌ها را درک کردند و توانستند با آن ارتباط برقرار کنند. به‌ هر حال فیلمی که جایزه سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را بگیرد، ‌از نظر من فیلم کمی نیست.

شنیدم که به دلیل کم‌سن‌وسال‌بودن کارگردان فیلم، ‌در مواجهه با برخی از بازیگران، چالش به وجود آمد و آقای معادی در پشت ‌صحنه نقش تعدیل‌کننده روابط میان کارگردان و بازیگران را ایفا کرد. آیا این‌گونه بود؟

من نمی‌دانم منظورتان چالش کارگردان با کدام بازیگر است اما طبیعی است که در کار دلخوری هم به وجود می‌آید. به‌ هر حال قصه فیلم پرتنش بود و گاهی اصطکاک هم به وجود می‌آمد اما به‌ وضوح به چنین مسئله‌ای برنخوردم. حتما موضوعی است که میان خودشان حل‌وفصل شده و من خبر ندارم.

‌از نظر شما بهترین بازیگران فیلم چه کسانی بودند؟

نوید محمدزاده که بازی درجه‌ یک ارائه کرد و همه شاهد بودیم که چقدر درخشان بازی می‌کرد. همین‌ طور آقای پیمان معادی. خودم اصلا باورم نشد که آقای معادی که در جلسات دورخوانی شخصیت مبادی‌آداب و جنتلمنی داشتند، وقتی در قالب شخصیت مرتضی رفتند این‌گونه شدند. همین تغییر قالب برایم حیرت‌انگیز بود. ایشان واقعا بازیگر خوبی هستند.

‌اخیرا طناز طباطبایی طی اظهارنظری عنوان کرد همه بازیگران فیلم «ابد و یک روز» در یک سطح بودند و خانم ایزدیار کار ویژه‌ای انجام نداد تا برای آن، مستوجب گرفتن جایزه بهترین بازیگر فیلم شود. نظرتان در این‌باره چیست؟

من فقط نظر ایشان را شنیدم و مستقیم هم با خانم طباطبایی صحبت نکردم اما به‌ هر حال ایشان عقیده خود را بیان کردند. به نظرم هر کسی نظری دارد و نظر ایشان هم برای من محترم است.

کارکردن با یک کارگردان جوان چگونه است؟

آقای روستایی کارش را بلد بود و سختگیری‌های خاص خود را داشت. من هم اصولا دوست دارم با کارگردان‌های سختگیر کار کنم. چون حس خوبی به من می‌دهند و من ترغیب می‌شوم بیشتر روی کارم دقت و نقشم را بهتر بازی کنم.

به نظر شما پریناز ایزدیار ‌بعد از «ابد و یک روز» چه فیلمی باید بازی کند؟

دوست دارم نقش متفاوتی بازی کنم. البته الان دو پیشنهاد بازی دارم. دست‌کم دو ماه صبر می‌کنم تا انتخاب کنم.

عکس

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

هلاکت نفر دوم داعش

احتمال هلاکت نفر دوم گروه تروریستی داعش +عکس

احتمال هلاکت نفر دوم گروه تروریستی داعش +عکس

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :صفحات وابسته به تروریست های تکفیری حاضر در سوریه با منتشر کردن تصویری مدعی شدند ابو مجاهد امیر مفتیان شرعی داعش و نفر دوم این گروه تروریستی به همراه ده تن از همراهانش در درگیری های داعش با جبهه النصره در اردوگاه فلسطینی نشین یرموک واقع در جنوب دمشق به هلاکت رسید

ناگفته نماند تروریست های تکفیری به جای دفاع از مردم آواره فلسطین از ماه ها قبل با تصرف اردوگاه آوارگان فلسطینی این منطقه را به خط مقدم جنگ تبدیل کرده اند.

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

دستگیر شدن متهم انفجارهای تروریستی پاریس

دستگیر شدن متهم انفجارهای تروریستی پاریس

اخبار داعش :انفجار تروریستی داعش در پاریس باعث شد تا اروپا خطر داعش را بیشتر از قبل احساس کند و تدابیر امنیتی در اروپا افزایش یافت. اکنون خبرهایی از دستگیر شدن متهم انفجارهای تروریستی پاریس منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام :تلویزیون بلژیک امروز جمعه بیست فروردین ماه از دستگیری “محمد عبرینی” از عناصر گروه تروریستی داعش خبر داد.

این تروریست ۳۱ ساله به مشارکت در حملات تروریستی شهر پاریس متهم است و در صدر لیست تروریست های تحت تعقیب اتحادیه اروپا قرار داشت.

دوربین های امنیتی تصویر محمد عبرینی را در کنار “صلاح عبدالسلام” عامل اصلی انفجارهای پاریس ثبت کردند.

در ماه های اخیر چندین انفجار تروریستی در شهرهای پاریس و بروکسل توسط گروه تروریستی داعش رخ داد که در این انفجارها صدها تن از شهروندان فرانسوی و بلژیکی کشته شدند.

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

معرفی چند نکته مهم در طراحی یک سایت خوب

معرفی چند نکته مهم در طراحی یک سایت خوب

طراحی سایت

» استفاده از اطلاعات منحصر به فرد در وب سایت

از میان معیارهای موفقیت یک طراحی وب سایت، داشتن مطالب و اطلاعات مفید از مهمترین این معیارها به شمار می رود. داشتن سایتی با اطلاعات منحصر به فرد بهترین برگ برنده است. پس سعی کنید در وب سایت خود مطالب سودمند و غیر تکراری قرار دهید. منبع مطلب بودن بهتر از انبار مطالب سایتهای دیگر بودن است.

» سرعت بارگذاری (load) صفحات

به معنای مقدار زمانی است که صفحه وب سایت یا وبلاگتان به طور کامل بارگذاری و قابل استفاده می شود سرعت بارگذاری ، از مهمترین نکات در طراحی سایت توجه به سرعت بارگذاری (load) صفحات سایت است که علی رغم این اهمیت، کمتر به آن توجه می شود. با استفاده از تکنیکهای برنامه نویسی و طراحی سایت، سرعت بارگذاری صفحات را تا حد امکان افزایش دهید. دقت داشته باشید که اکثر کاربران، تحمل زیادی ندارند.

» ارتباط بین صفحات سایت

اگر وب سایتی با بیش از یک صفحه دارید آن را طوری طراحی کنید که کاربران با حداقل تعداد کلیک بتوانند به دیگر صفحات مورد نظرشان منتقل شوند. به عبارت دیگر لینک صفحات اصلی و مرتبط را در همه صفحات سایت بگنجانید.

» به روز رسانی وب سایت

از دیگر عوامل موفقیت یک سایت به روز رسانی آن است. برای حفظ بازدید کنندگان سایت خود سعی کنید سایت خود را به محلی متروکه تبدیل نکنید. حتی اگر مطلب مهمی برای ارائه کردن در سایت ندارید، با اضافه کردن یک خط نوشته به کاربران اطلاع می دهید که این سایت هنوز زنده است.

» امکان جستجو در سایت

در صورت امکان قابلیت جستجو در مطالب سایت را در همه صفحات قرار دهید.

» bold کردن کلمات کلیدی و مهم در وب سایت

در مقالات و متون طولانی قرار گرفته در سایت، کلمات و عبارات کلیدی را پر رنگ کنید. با این کار به کاربران اجازه می دهید بدون مطالعهء کل مطلب، یک طرح کلی در مورد آن در ذهن خود فرض کنند.

» ارتباط با سایت های مرتبط

با سایتهای مرتبط با زمینه ی فعالیت سایت خود ارتباط برقرار کنید. در چنین ارتباطاتی نتایج بسیار سودمندی برای وب سایت تان پنهان است.

» ایجاد تفاوت بین لینکها و متون عادی :

با استفاده از تکنیکهای طراحی سایت، بین لینکها و متون دیگر تمایز ایجاد کنید. بدین منظور می توانید از کدهای CSS استفاده کنید در اکثر موارد به صورت پیش فرض می توان آن را تعریف کرد.

» انتخاب عناوین مناسب برای صفحات وب

عناوین مناسب برای صفحات وب از مهمترین فاکتورها برای بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو به شمار می آید. عنوان هر صفحه را با توجه به موضوع آن صفحه تعیین کنید.

» استفاده کمتر از فایلهای فلش در طراحی سایت

فلش ها بسیار جذاب و زیبا هستند ولی زیبایی آنها همیشه در طراحی وب سایت نمایان نمی شود. بعضی از کاربران سایت شما ممکن است به علت نصب نبودن flash player امکان مشاهده ی تمامی بخش های سایت را نداشته باشند و در این صورت در اغلب مواقع با یک کلیک از سایتتان خارج می شوند. در این حالت ممکن است کاربر قسمت عمده یا کوچک وب سایتتان را نبیند و باعث شود وب سایتتان زشت و غیر استاندارد جلوه کند.

» سازگاری وب سایت با همه مرورگرها

اطمینان حاصل کنید که سایت شما در همه مرورگرهای معروف همچون Internet Explorer ، FireFox و … به درستی به نمایش در می آید. همه کاربران در اینترنت از نرم افزار یکسانی استفاده نمی کنند.

طراحی قالب

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

آسان تر شدن سئو با انجام چند کار و نکته

آسان تر شدن سئو با انجام چند کار و نکته

سئو :شاید خیلی از شما عزیزان سئو و بهینه سازی سایت برایتان نامفهوم باشد ولی میتوان با کمی تحقیق و آموزش چند نکته سئو را برای خودتان ساده تر کنید. امروز برای شما آسان تر شدن سئو با انجام چند کار و نکته را قرار داده ام.

به چه چیزهایی نیاز داریم : یک وبلاگ یا وبسایت ، یک حساب ادسنس گوگل و کمی اطلاعات درباره سئو .

بله با همین مقدار اطلاعات و پیش نیازها می توان کار سئو را آغاز کرد ولی نه اینکه بتوان در یک لحظه و با این امکانات یک سئوکار حرفه ای شد. سئو یک کار زمان بر است. یعنی هم فراگیری علم و دانش آن بر اساس تجربه و کار است و به نتیجه رسیدن کار سئو یک پروسه طولانی مدت است.

راه های شروع و انجام سئو بسیار متنوع و گوناگون است اما مهم است که بهترین روش در بهترین زمان انجام پذیرد. می توان این قدم ها و پله ها را به عنوان آغاز کار و مقدمه ایی بر کار سئو تلقی کرد

به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید.

با استفاده از نرم افزارهای جستجو کلمه کلیدی٬ یک کلمه و یا دسته ایی از کلمات که به تجارت و برند شما مربوط است را شناسایی کنید و سپس روی کلمه کلیدی مرتبط کار کنید. شناسایی کلمه کلیدی مهم است و به اصطلاح خشت اول کار سئو کلمه کلیدی است اضافه و یا کم کردن حتی یک حرف شما را از آنچه موردنظرتان هست دور می کند. استفاده از کلمه کلیدی مناسب این فرصت را به شما می دهد که دسته های جدید و بخش های تازه در سایت خود بوجود آورید و با استفاده از این دسته ها بتوانید کاربر بیشتری به را سایت خود منتقل کنید. فایده این دسته بندی و بخش کردن اطلاعات سایت این است که کاربران ممکن است به موضوعات شما علاقه مند شوند و لیست اطلاعات شما مورد علاقه آنان باشد. هم چنین کلمه کلیدی را بطور مرتب پیگیری و دنبال کنید. ببنید که الان در چه رتبه ایی قرار دارید و در صفحه چندم جستجو ظاهر می شوید و همین طور سایت های دیگری که در رتبه های نخست قرار دارند را هم بررسی و تحلیل کنید تا متوجه شوید که چه نوع کلمات کلیدی آن ها را به رتبه های نخست و صفحه اول آورده است. این کار به شما بسیار کمک می کند تا بتوانید به صدر نزدیک شوید.

تشخیص اینکه چه محتوایی مورد نیاز است و چگونه می توان آن را بهبود بخشید.

آنچه مد نظر کاربران و استفاده کنندگان است باید دستور کار شما قرار گیرد. ساخت و ایجاد محتوای شما باید بر اساس نیاز کاربر باشد چون شما سایت خود و اطلاعات خود را جز برای استفاده آنان طراحی و بهینه سازی نمی کنید و البته یادتون هم که نرفته٬ محتوا پادشاهه! با شناخت نیاز ، آنگاه باید محتوا را بسازید. سعی کنید محتوا طوری باشد تا عمق نیاز کاربر را براورده کند و ارزشمند باشد طوری که خواندن و استفاده از مطلب شما برای او سودمند باشد. جستجوی کاربران هم بسیار مهم است یعنی اینکه جستجو چه کلمات و عباراتی را شامل می شود و اطلاعات سایت شما نیاز کاربر را برطرف کند. شاید شما روی یک کلمه خاص تمرکز کرده اید و کاربران با هم معنی آن کلمه جستجوی خود را انجام می دهند. یا اینکه آنان درباره مشکلات جستجو می کنند و شما فقط روی کلمات کلیدی بعد از حل مشکل کار کرده اید. برای مثال جستجو درباره سرما و یخ زدگی است و شما درباره گرم کردن و … محتوا نوشته اید.

هوشیار باشید که روبوت های گوگل سایت شما را قبول کنند.

برای اینکه کاربران بتوانند به سایت و بلاگ شما بروند و استفاده کنند ابتدا سایت شما باید در دسترس آنها باشد یعنی بتوانند سایت شما را پیدا کنند. محتوایی که شما می سازید هم باید برای کاربر قابل استفاده باشد و در عین حال روبوت ها هم محتوا را قبول کنند. بحث روبوت ها و خزنده ها و اسپایدرها و یا اسم های دیگر بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود. در این جا به بعضی از نکات درباره مقبولیت محتوای شما توسط روبوت اشاره می کنیم:

. کاری کنید که آسان در دسترس باشید: مطمئن شوید که هیچ صفحه ایی وجود ندارد که دریافتش از صفحه اصلی شما برای کاربران مشکل باشد.

. سعی کنید که URL شما تا حد امکان کوتاه باشد.

. روبوت ها نوشته هایی که قسمتی از یک تصویر هستند را ایندکس نمی کنند: سعی کنید نوشته ها خارج از تصویر باشند و همین طور در منبع HTML بصورت نوشته باشد.

. هوشیار باشید که صفحات شما گاهی مورد خزش قرار گیرد: اگر این طور نباشد به این مفهوم است که گوگل در ایندکس محتوا شما دچار مشکل شده است.

تمرکز شما روی دریافت لینک باشد تا لایک گرفتن

واضح است که سیگنال های شبکه های اجتماعی بسیار سودمند است اما از تاثیر لینک ها هم غافل نشوید. برای بدست آوردن بک لینک٬ محتوای شما باید ارزش لینک دادن را داشته باشد و غنی و جذب کننده و ناب باشد.

در ضمن بهتر است بدانید یک دامین خوب٬ در خاطره ها می ماند و به راحتی نوشته می شود. اگر دامنه شما بدترکیب و بی اسلوب است آن را تغییر دهید. شاید برای بدست آوردن دامنه مناسب و مربوط به فعالیت و کلمه کلیدی مجبور شوید که هزینه کنید اما ارزش این هزینه کردن را دارد.

اعتبار و مقبولیت خود را در طول زمان با بازاریابی صحیح بدست آورید.

سعی کنید در فعالیت و تجارت خود به عنوان یک حرفه ایی شناخته شوید. حضور در کنفرانس ها و همایش ها که مربوط به تجارت شماست بسیار اثربخش است. اگر بتوانید خود را صاحب سبک و دارای یک فن بخصوص در فعالیت خود نشان دهید همه خواستار همکاری و ارتباط با شما خواهند شد. اگر تازه شروع کرده اید و توانایی حضور در همایش های تخصصی را ندارید از محله و منطقه خود شروع کنید و نشان دهید که در آن موضوع توانایی دارید. با این روش با دوستان و آشنایان فعال در کار و فعالیت خود آشنا می شوید و می توانید با هم همکاری کنید و به یکدیگر مشورت دهید.

اگر به این نکته ها توجه کنید و طبق اصول و روش های تخصصی سئو حرکت کنید می توانید یک سئو قوی ایجاد کنید. فقط فراموش نکنید فعالیت های سئو یک کار زمان بر است.

بهینه سازی سایت

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

واکنش کامبیز دیرباز به خبر انصراف از سریال برادر

واکنش کامبیز دیرباز به خبر انصراف از سریال برادر

اخبار داغ

کامبیز دیرباز متن زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد :

سلام رفقا،
ظاهراً خبر انصراف من از سریال “برادر” و توضیحات کلى من درمورد این تصمیم باعث بروز سوءتفاهم ها و دلخورى هایى از جانب دوستان و همکاران و اساتیدم شد که لازم دونستم توضیح دقیق ترى بدم:
اینکه من از بازى کردن نقشى انصراف بدم معنیش این نیست که اون سریال ضعیفه یا خداى نکرده ارزش کارکردن و دیدن نداره!
نه،
من تو این مقطع از زندگى کاریم احساس کردم این کاراکتر چیزى جدیدى رو به کارنامه ام اضافه نمیکنه و فقط تکرار نقشهایى که قبلاً به نوعى تجربه شون کرده بودم میتونه باشه،
بنابر این تصمیم گرفتم خودم رو تکرار نکنم و پابه پاى شما منتظر اولین ربناى ماه رمضون امسال میشینم تا حاصل زحمت دوستان عزیزم رو از شبکه محترم دو ببینم
جوادافشار و آرش قادرى(رفیقاى قدیمیم) کارشون رو بخوبى بلدندو با عشق دارن براتون سریال برادر رو آماده میکنن،
پیش پیش التماس دعا،

اخبار سینما و تلویزیون

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عکس های جدید محمدرضا گلزار ویژه فروردین ماه ۹۵

عکس محمدرضا گلزار

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس های جدید محمدرضا گلزار ویژه فروردین ماه ۹۵ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار,عکس های محمدرضا گلزار

میهن گرام – مجموعه ای از تصاویر جدید و زیبا محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار,عکس های محمدرضا گلزار

مجموعه ای از تصاویر جدید و زیبا محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار,عکس های محمدرضا گلزار

عکس

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عکس جدید مجید واشقانی در کنار جمشید مشایخی

عکس مجید واشقانی

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس جدید مجید واشقانی در کنار جمشید مشایخی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مجید واشقانی با انتشار عکس زیر نوشت :

امروز سر صحنه….
اپیزود *امجد*
(امجد نام یک قسمت از سریاله که هر قسمتش داستان مجزا داره و به اصطلاح اپیزودیکه)
در این اپیزود من به همراه استاد بزرگ بازیگری سینما
عالیجناب جمشید مشایخی
همبازی شدم
افتخار بزرگی که کلی ذوق زده ام کرد
بودن در قابی که استاد حضور داشته باشه
افتخاری تکرار نشدنی است

عکس جدید مجید واشقانی در کنار جمشید مشایخی

عکس جدید مجید واشقانی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

شایعه دستگیر شدن سرکرده داعش البغدادی

شایعه دستگیر شدن سرکرده داعش البغدادی

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :روزنامه صهیونیستی «علام هزیه» مدعی شد روسیه «ابوبکر بغدادی» سرکرده گروره تروریستی داعش را زنده دستگیر کرده است.

به گزارش وبگاه خبری «ایگبت تودی»، این روزنامه صهیونیستی در خبری اعلام کرد که نیروهای ویژه روسیه به کمک نیروهای سوریه توانسته‌اند بغدادی را در عملیات ویژه و مخفیانه خود بازداشت کنند.

این روزنامه همچنین مدعی شد: وزارت اطلاعات روسیه به دستور مقامات ارشد این کشور این خبر را کتمان کرده و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه این موضوع غافلگیر کننده را برای غرب  آماده می‌کند.

از سوی دیگر، برخی منابع خبری ساعاتی پیش از تحرکات غیر طبیعی نیروی هوایی روسیه در پایگاه هوایی «حمیمیم» سوریه خبر دادند.
منبع: خبرگزاری فارس

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

دستگیری دو مظنون به ارتباط با داعش در آلمان

دستگیری دو مظنون به ارتباط با داعش در آلمان

اخبار داعش :با حملات تروریستی داعش در اروپا اکنون کشورهای اروپایی بیشتر از قبل خطر گروه تروریستی داعش را احساس میکنند و عملیات های مختلفی را برای شناسایی اعضا داعش در اروپا انجام می دهند.

به گزارش میهن گرام و به نقل از رویترز، مقام های رسمی آلمان تاکید کردند که پلیس این کشور ۲ فرد مظنون به داشتن ارتباط با گروه تروریستی داعش را که برای انجام اقدامات خشونت آمیز در این کشور در حال برنامه ریزی بودند، بازداشت کرده است.

توماس اشتاین کراس دادستان کل آلمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: منابع امنیتی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می دهد این ۲ فرد بازداشت شده با اعضای گروه تروریستی داعش به طور مداوم در ارتباط بوده اند.

پلیس آلمان نیز اعلام کرده است که این ۲ فرد مظنون در شهر مونیخ مرکز ایالت باواریا و در یک منطقه نزدیک به این شهر بازداشت شده اند.

پلیس آلمان وجود هر گونه تهدید تروریستی در این شهر را رد کرده است. پلیس آلمان هنوز چیز مشکوکی را پیدا نکرده است ولی تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد. گروه تروریستی داعش روز سه شنبه با انتشار یک فیلم اعلام کرد که حملات بیشتری را در شهرهای غرب از جمله لندن، برلین و رم انجام خواهد داد.

داعش مسئولیت حمله تروریستی ماه مارس در بروکسل را بر عهده گرفته است که منجر به کشته شدن حداقل ۳۱ نفر شده است. در حملات تروریستی نوامبر در پاریس نیز حداقل ۱۳۰ نفر کشته شدند.

داعش

  • محسن رمضانی