جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رابطه های جنسی غیر استاندارد و سردی روابط همسران

سلامت نیوز: یک کارشناس ارشد روان‌شناسی و مشاور خانواده با تاکید بر نقش صد در صدی نحوه انتخاب همسر در سردی روابط ، یکی از دلایل سردی روابط همسران را نداشتن رابطه جنسی استاندارد دانست و عنوان کرد: « آمارهای غیررسمی داریم که زوج ها 10 سال بعد از ازدواج بر اساس آزمون و خطا به رابطه جنسی مورد علاقه خود می رسند.»

رابطه جنسی

محسن حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز، درباره دلایل دلزدگی زوج ها بعد از گذشت اندک زمانی از ازدواج گفت:« عوامل زیادی می تواند در این مسئله دخیل باشد اما در اینجا تاکید صد در صدی بر نحوه انتخاب همسر است که یکی از سرنوشت سازترین واقعه زندگی هر فردی است. »


وی ادامه داد:« متاسفانه افراد دارای تحصیلات بالا به دلیل اینکه رتبه علمی بالا و جایگاه علمی خوبی دارند و یا صاحب نظرند دست به ازدواج هایی می زنند که تولید اشکال می کنند در حالی که بهره گیری از کمک یک مشاور می تواند از انتخاب های بد جلوگیری کند. بنابراین انتخاب بد یکی از دلایل سردی روابط همسران همسر است.»


این مشاور خانواده افزود:« متاسفانه دختر و پسرهای ما اعتماد به نفس پایینی دارند و تن به هر ازدواجی می دهند و زمانی که فرد بعد از ازدواج در زندگی زناشویی در جایگاه خود قرار می گیرد، مغبون شده و احساس می کند که سرش کلاه رفته است و با مشاهده ازدواج خوب دوستان و همکاران غبطه می خورد و دچار سردی روابط با همسر خود می شود.»


وی از دیگر عوامل دخیل در سردی روابط پس از ازدواج را تضاد ایده آل های آرمانی با واقعیت دانست و گفت:«عامل دیگر سردی روابط این است که ایده آل های آرمانی فرد با آنچه که در ذهن دارد، تضاد داشته باشد که این مسئله تولید اشکال می کند. به عنوان مثال در ذهن ، همسرم را خیلی بالا برده ام ولی در واقعیت وقتی یک ازدواج معمولی شکل می گیرد این تضاد ایده آلی با واقعی ایجاد اشکال می کند.»


این کارشناس ارشد روان‌شناسی ادامه داد:« رابطه هایی که از نظر جنسی استاندارد و مورد تایید نیست و زوج قادر به انجام روابط جنسی صحیح نیستند موجب سردی روابط همسران می شود که این مسئله به آموزش های حین ازدواج بر می گردد.آمارهای غیررسمی داریم که زوج ها 10 سال بعد از ازدواج بر اساس آزمون و خطا به رابطه جنسی مورد علاقه خود می رسند که زمان بسیار زیادی است. امروزه می توان با آموزش های لازم ظرف 6 ماه تا یکسال زوجین را به یک رابطه جنسی ایده آل مورد رضایت دو طرف برسانیم.»


وی مشکلات مالی را یکی دیگر از عوامل سردی روابط همسران پس از ازدواج دانست و گفت:« متاسفانه امروزه زندگی بسیاری از جوانان به دلیل مشکلات مالی دچار سردی زودهنگام روابط می شود. معمولا زن و مرد هر دو شاغل هستند و به دلیل خستگی های ناشی از کار یا درگیرهای ناشی از وام و قسط ، توان ابراز علاقه به یکدیگر را ندارند.»


وی در پایان عدم استفاده از تنوع در زندگی از جمله عدم تنوع در روابط جنسی را یکی دیگر از عوامل مهم سردی روابط عنوان کرد و گفت:« بسیاری از زوجین با شکایت از سردی روابط مراجعه می کنند و زمانی که رابطه آنها را ارزیابی می کنیم، متوجه می شویم پشت این سردی روابط یک رابطه جنسی ساده و بدون کیفیت و تنوع لازم وجود دارد و زمانی که تنوع و متدهای گوناگون روابط جنسی را به آنها پیشنهاد می کنیم می بینیم رفتار جنسی برای آنها مهمتر می شود و سردی روابط آنها کمتر می شود.»

رابطه جنسی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

کاندوم و چند پرسش و پاسخ مهم

سلامت نیوز : کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند در پیشگیری از بارداری موثر هستند.

کاندوم مردانه

1) آیا استفاده از کاندوم ها در پیشگیری از بارداری موثرند؟
بله، کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند موثر هستند ؛ وقتی در هر عمل جنسی به درستی و به صورت مداوم استفاده شوند فقط دو زن از هر صد زن که همسر آنها از کاندوم استفاده می کنند ممکن است در سال نخست استفاده حامله شوند، به هر حال تعداد زیادی از مردم در هر مقاربت از کاندوم استفاده نمی کنند یا به طرز صحیح استفاده نمی کنند.

2) به چه میزان کاندوم ها در حفاظت در مقابل عفونت ایدز(HIV) کمک کننده هستند؟
به طور میانگین ، کاندوم ها 80% الی 96% در صورتی که بطور صحیح استفاده شوند در پیشگیری از عفونت HIV موثرند. یعنی کاندوم ها می توانند 80% الی 95% از انتقال HIV جلوگیری کنند. برای مثال به طور میانگین، از میان ده هزار زن غیر عفونی که شریک جنسی مبتلا بهHIV داشتند ، اگر هر زوج فقط یک عمل جنسی واژینال داشته باشند و از کاندوم استفاده نکرده باشند ، حدود 10 زن احتمالا باHIV عفونی می شوند. اگر از کاندوم استفاده کرده باشند ، احتمالا 1 یا 2 زن با HIV عفونی می شوند.

احتمال اینکه شخصی که در معرض HIV قرار می گیرد ، عفونی شود می تواند خیلی زیاد باشد، این احتمال به مرحله ای از عفونت که شریک جنسی در آن قرار دارد بستگی دارد.( در مراحل ابتدایی و انتهایی فاز واگیری بیشتر است). از جمله :
1- شخص در معرض دیگر بیماری های منتقله از راه جنسی (STDS) بوده است یا خیر.
2- وضع ختنه مرد (در مردان ختنه نشده شاید شیوع عفونت با HIV بیشتر باشد).
3- حاملگی ( زنانی که حامله هستند ممکن است در معرض خطر بیشتری برای عفونت باشند).

3) آیا استفاده گاه به گاه از کاندوم جهت پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی پیشنهاد می شود؟
برای محافظت بهتر، کاندوم باید در هر عمل مقاربت استفاده شود. در بعضی از موارد می تواند هرچند وقت یک بار استفاده شود.

4) آیا استفاده از کاندوم ها ریسک انتقال بیماری های منتقله جنسی را در جریان مقاربت مقعدی کاهش می دهد؟
بله، بیماری های منتقله جنسی می توانند از شخصی به دیگری در جریان هر نزدیکی که آلت تناسلی به داخل هر قسمتی از بدن شخص دیگر فرو برده می شود منتقل شوند. بعضی اعمال جنسی ریسک بیشتری نسبت به بقیه دارند. برای مثال ، ریسک عفونی شدن با HIV در جریان مقاربت مقعدی محافظت نشده 5 بار بیشتر از مقاربت واژینال محافظت نشده است. وقتی از یک کاندوم لاتکس برای مقاربت مقعدی استفاده می شود یک مایع یا نرم کننده سلیکونی لازم است تا به نگهداری کاندوم از پارگی کمک کند.

5) آیا کاندوم های پلاستیکی (سنتیتیک) برای پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی از جمله HIV موثر هستند؟
بله ، به نظر می رسد که پیشگیری کاندوم های پلاستیکی همانند حفاظت ایجاد شده توسط کاندوم های لاتکس باشد . اما در مورد آنها بطور کامل مطالعه نشده است. اداره غذا و دارو ایالات متحده توصیه کرد که کاندوم هایی که از پلاستیک ساخته و استفاده می شوند برای جلوگیری از STDS ، از جمله HIV فقط در صورتی که شخص نمی تواند از کاندوم لاتکس استفاده کند مصرف شوند. کاندوم هایی که از پوست حیواناتی همچون پوست بره ساخته می شوند اثری بر جلوگیری ازبیماری های منتقله جنسی شامل HIV ندارند.

6) آیا لیز خوردن یا پارگی کاندوم حین مقاربت شایع است؟
خیر ، به طور میانگین در حدود 2% کاندوم ها در طول مقاربت ممکن است پاره شده و یا لیز بخورند. دلیل عمده آن عدم استفاده صحیح از کاندوم است. مهم است که به افراد روش صحیح بازکردن ، جاگذاری و خارج کردن کاندوم و همچنین اجتناب از کارهایی که خطر پاره شدن کاندوم را افزایش می دهد، را یاد بدهیم.

7) چه اقداماتی را زنان و مردان می توانند انجام دهند تا خطر حاملگی و ابتلا به بیماری های منتقله جنسی در طی تماس جنسی که کاندوم لیز خورده یا پاره شده، کاهش یابد؟
اگر کاندوم لیز خورده و درآمده و خراب شده باشد، دادن قرص های ضدبارداری اورژانسی می تواند خطر حاملگی را کاهش دهد و تا حدودی خطر ابتلا به بیماری های منتقله جنسی، بجز ایدز کاهش یابد. شست و شوی آلت تناسلی مردان کمک کننده نیست. دوش واژینال نیز خیلی در پیشگیری از حاملگی موثر نیست. خطر ابتلا به HIV و بیماری های منتقله جنسی و بیماری های التهابی لگن افزایش می یابد. اگر فرد بصورت قطعی در معرض HIV قرار بگیرد درمان آن داروهای ضد ویروس است. درمان های موجود می تواند به کاهش انتقال HIV کمک کند. اگر در معرض سایر STDS های معین قرار بگیرد پیشگیری می تواند درمان فرضی برای STDS که مراجع مرد یا زن را عفونی کرده است، باشد.
منبع : سایت سیمرغ  seemorgh.com

کاندوم زنانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

آموزش زنان توسط داعش برای انجام عملیات تروریستی

آموزش زنان توسط داعش برای انجام عملیات تروریستی

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :گروه تروریستی تکفیری داعش با ایجاد کمپ هایی در مناطق تحت کنترل خود در “سوریه”، زنان و دختران را به خدمت گرفته و آنان را برای انجام عملیات تروریستی در کشورهای غربی، مهیا می سازد.

این خبر توسط رئیس پلیس اتحادیه اروپا، «رابرت وین رایت» مورد تایید واقع شده است.

دلیل این سوء استفاده گروه تروریستی داعش از زنان، عدم جلب توجه زنان به عنوان عامل تروریستی و نیز سهولت رفت و آمد آنان از پست های امنیتی و حفاظتی عنوان شده است.

گفتنی است، این گروه تروریستی چند روز پیش با انتشار بیانیه ای از هواداران و طرفداران خود در کشورهای غربی خواسته بود تا در ماه مبارک رمضان، اقدامات تروریستی ترتیب داده و مناطق مهم کشورشان را هدف قرار دهند.

همچنین «ابوبکر البغدادی»، خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش، اخیرا از تشکیل گردان زنان خبر داده است.

به نظر می رسد در دستور کار قرار دادن تشکیل چنین گردان هایی و نیز تربیت زنان تروریست برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری در کشور های غربی، معلول ضعف هاو شکست های میدانی متمادی این گروه تروریستی در سوریه و عراق است.

داعش پیش از این نیز، کودکان را هدف افکار شوم خود قرار داده بود و در کمپ هایی که در سوریه و عراق داشته و دارد، به آموزش کودکان تروریست مشغول است.

این گروه تروریستی نه تنها از کودکان در میادین نبرد استفاده می کرد، بلک حتی از انان برای انجام اعمال تروریستی و انتحاری و نیز اعدام اسیران، بهره برده است.

این اعمال ضد اسلامی و ضد انسانی، نشانگر ماهیت پست و پلید گروه تروریستی تکفیری داعش است که از هیچ تلاشی برای رسیدن به مقاصد شوم خود بازنمی ایستند.

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

دیدن خواب درشکه به علاوه تعبیر این خواب

 درشکه یک کلمه روسی است که به زبان فارسی آمده و پذیرفته شده مانند سماور و چندین کلمه دیگر که ریشه روسی دارند. معبران کهن در این باره چیزی ندارند اما درشکه یک وسیله نقلیه شهری است و تعبیری در حد کار آرائی خودش دارد. چنان چه در خواب ببینید که سوار درشکه شده اید و از جائی به جای دیگر می روید در آینده تحولی در زندگی پیدا می شود که جا به جا می شوید. این جا به جائی هم می تواند اسباب کشی باشد و هم انتقال شغلی اداری، حتی ممکن است در یک کارخانه یا اداره از یک سالن به سالن دیگر و یا از یک شعبه به شعبه دیگر ... 

دختر

منتقل شوید و لی این تغییر و تحول و جا به جائی شما را کوچک تر از آن چه هستید نمی کند و می تواند علتی برای مفاخره باشد. بی آن که واقعا شایستگی داشته باشید فخر می فروشید و مباهات می کنید. اگر دیدید کسی دیگر با درشکه به طرف شما می آید یا خبری دریافت می دارید و یا مسافری برای شما می رسد و یا تحفه ای می فرستند و سوغاتی می گیرید. اگر دیدید درشکه از مقابل شما گذشت و رفت یا خودتان به سفر می روید و یا یکی از دوستان نزدیک از شما دور می شود. اگر دیدید خودتان درشکه را می رانید کاری بزرگ انجام می دهید و اگر احساس کردید درشکه ای که می رانید به خودتان تعلق دارد در خانواده تدبیر تازه ای می اندیشید و تغییراتی می دهید. اگر سوار درشکه ای بودید که اسب های راهوار داشت و ضع شما بهبود می یابد و به پیروزی هائی می رسید و اگر اسب ها رنجور و نحیف بودند و ضع شما از این که هست بدتر می شود.

دختر

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

هیچ کس مثل این دختران را شاید ندیده

دختران شیطان پرست

کس

دختران شیطان پرست

تصاویر وحشتناک از دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

کس

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

واردات موتور و خودرو ویژه ورزشکاران

 محمود صیدانلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسنا، در مورد این که گفته می شود تجهیزات رشته اتومبیلرانی و موتورسواری خیلی گران است و این رشته ویژه قشر متمول جامعه است، اظهارکرد: نگاهم به عنوان رییس فدراسیون این است که بیشتر از اینها ورزشکاران‌مان را مورد حمایت قرار دهیم. در برنامه دارم تا شرایطی را فراهم کنیم که ورزشکاران‌مان کمترین هزینه را برای این رشته بپردازند.

قیمت خودرو

وی افزود: نگاه ما تسهیل کنندگی برای امور است و در صدد هستیم تا شرایط را برای واردات موتور و خودرو فراهم کنیم. هم اکنون هر ورزشکار ملی پوش ما می تواند یک موتور ریس و کراس را با تعرفه دولتی وارد کند و این سهمیه هماهنگ شده است.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با تاکید بر اینکه قصد دارد تا شرایط واردات خودرو را هم فراهم کند، گفت: با وزارتخانه های ورزش و جوانان و صنعت و معدن در حال رایزنی هستیم تا این شرایط ویژه نیز در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌هایی که داشتیم وزیر ورزش و جوانان، آسان سازی واردات خودرو برای مسابقات، واردات شفاف و روشن موتورسیکلت به کشور برای استفاده علاقمندان این رشته، احیا و مرمت پیست های موتور سواری و اتومبیلرانی و فعال سازی بخش خصوصی را جزو مهمترین برنامه‌های فدراسیون برشمرد.

صیدانلو گفت: استفاده از ظرفیت های پیست مجموعه ورزشی آزادی در بحث آموزش رشته های تحت پوشش خیلی مهم است. با توجه به استقبال و علاقه مندی جوانان به موتورسواری و اتومبیلرانی باید در راستای توسعه زیرساخت ها گام های موثری برداشته شود و در تمامی استان‌های سراسر کشور در جهت گسترش پیست های این رشته ورزشی اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به بی توجهی اعتبارات عمرانی صورت گرفته طی سال‌های گذشته نسبت به فدراسیون، خواستار حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی شد.

قیمت ماشین

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

سرقت 26000 دلاری از طریق شبکه اجتماعی

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از جام جم، یکی از کاربران نیویورکی نرم افزار موبایلی "تیندر" با حربه برقراری روابط عاشقانه و با طرح این نقشه که یک از اعضای خانواده‌ وی دچار سرطان شده‌است، از دو کاربر دیگر این نرم‌افزار مبلغ 26 هزار دلار سرقت کرد.

تلگرام

نخستین سرقت این فرد که "براندن کیم" نام دارد، در جولای 2015 به این صورت بود که با برقراری ارتباط با یکی از کاربران این نرم‌افزار و پس از جلب اعتماد وی، به او می‌گوید: خواهر من از سرطان رنج می‌برد و من هم پولی برای درمان او ندارم؛ براندن کیم به همین وسیله مبلغ 14 هزار دلار از این کاربر دریافت می‌کند.

سرقت دوم وی نیز به همین صورت انجام گرفت با این تفاوت که با قربانی بعدی خود از سرطان داشتن مادر خود می‌گوید و به همین وسیله 12 هزار دلار از او دریافت می‌کند؛ در هر دو مورد کیم 34 ساله به این دو کاربر چک‌هایی می‌دهد که هر دو نیز برگشت می‌خورد.

یک افسر ویژه پلیش از نیویورک که با مادر این شخص 34 ساله در ارتباط بوده است، می‌گوید: خواهر و مادر این شخص هیچ‌کدام سرطان ندارند؛ اینگونه سرقت‌ها در شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهایی که کاربران را با یکدیگر ارتباط می‌دهند، از سال گذشته بسیار افزایش یافته است.

از جرایم دیگری که کیم در شبکه‌های مجازی انجام داده می‌توان به سرقت اطلاعات کارت یکی از مشتریان خود اشاره داشت که وی آن را به سرویس پرداخت ونمو (Venmo) که یک سامانه برای پرداخت از طریق موبایل و اینترنت است، متصل می‌کند و به همین وسیله کارت خود را 13 هزار دلار شارژ می‌کند.

گزارش FBI در سال 2014 نشان می‌دهد که بیش از 5 هزار سرقت از طریق برقراری روابط عاشقانه در شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاده که به سرقت حدود 87 میلیون دلار ختم شده است ضمن اینکه FBI اعلام کرده که بیشتر این سرقت‌ها از زنان بالای 40 سال انجام گرفته است.
منبع:جامجم

اینستاگرام

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

واکنش رامبد جوان به حواشی جدید خندوانه

واکنش رامبد جوان به حواشی جدید خندوانه

اخبار داغ :در ادامه حاشیه های سینما و تلویزیون این بار حواشی جدیدی برای برنامه پربیننده خندوانه ایجاد شده است که با واکنش رامبد جوان رو به رو شد.

رامبد جوان با انتشار عکس بالا متن زیر را نوشت :

سلام به همه ى شمایى که اینجایین.
تازگیها جملاتى و مواضعى راجع به خندوانه دیدیم و شنیدیم.همشون قابل توجه و بررسى هستن و حتما برامون اهمیت داره که بتونیم از همه ى موارد و نظرها بهره ببریم و برنامه رو در مسیر تکامل و جذاب تر و عمیق تر شدن دقیق تر قرار بدیم و هدایت کنیم.
یه نکته تازگیها توجهم رو جلب کرده که به نظرم یه جور شیطنت به حساب مى آد:
اینکه در خندوانه به تماشاچیهاى عزیز بى احترامى مى شه.!!!!!
خندوانه یک برنامه ى تلویزیونیه. براى ساخت یک برنامه ى تلویزیونى ساعتها وقت و نیرو و هزینه نیازه.
گروهى در خندوانه جمع شدن اگر بهترینهاى این حرفه نباشن جزو بهترینها هستن. تک تک بچه هاى خندوانه تقریبا از فصل یک تجربه ى همکارى با هم رو دارن و کاملا مى دونن چه مسئولیتى بهشون محول شده. چیزى که در جمع کردن این تیم بزرگ اهمیت داشته ادب و بعد تسلط و تجربه در کارشونه.
هر شب بین ٣٥٠ تا ٥٥٠ نفر از مردم عزیز به خندوانه مى آن و وقتى از واژه ى مردم استفاده مى کنم یعنى از همه ى اقشار جامعه و این کمى مدیریت رو سخت تر و پیچیده تر مى کنه. ساعتها زمان لازمه تا این تعداد از مردم عزیزمون از نظر پوشش مناسب با قوانین تلویزیون ایران آماده بشن، در محلهاى مناسب بنشینن و تمرینهاى لازم رو بکنن و توضیحات بهشون منتقل بشه. و بعد وقتى همه چیز آماده شد(در این میان هماهنگیهاى لازم فنى هم زمان خودش رو مى خواد) ضبط شروع مى شه. که از این لحظه چیزى در حدود ٤ تا ٧ ساعت وقت لازمه.
از تماشاچیهاى عزیز در حد شرایط یک برنامه تلویزیونى پذیرایى هم انجام مى شه.
سالن گرم بود ولى از امشب داره با سیستم تهویه و خنک کننده قابل تحمل مى شه. پذیرایى هم به زودى سروسامون مناسب ترى خواهد گرفت.
اینها توضیحات مختصرى بود از موضوعات مفصل تولید یک برنامه تلویزیونى در ایران با مردم عزیز.
نمى دونم چرا این توضیحات رو دادم چون به نظرم در حالت عادى لزومى نداشت ولى به شکل شیطنت آمیزى جدیدا با این مواجه مى شم که در خندوانه با تماشاچیها بى احترامى شده….!!!!!! ما هر شب با احترام کامل براى شما کار مى کنیم و این وظیفمونه.
شاد باشین و سالم.

اخبار

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

زن جن‌گیر که زندگی‌ چند نفر را نابود کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که چند زن فریب خورده پای در دادسرای ناحیه 2 تهران گذاشتند و پیش روی دادیار مهدی صفریان ایستاده و همه از سرنوشت‌های مشابهی گفتند.

جن
 
یکی از این زنان گفت: چندی پیش از طریق شبکه مجازی اینستاگرام با یک صفحه رمالی و فال‌بینی آنلاین آشنا شدم. صفحه جالبی به نظرم آمد از آنجایی که از دوستانم شنیده بودم ورد و جادو تأثیر زیادی بر حل مشکلات دارد کنجکاو شدم تا با دادن پیام به صاحب صفحه چند سؤال بپرسم.
 
پس از رد و بدل شدن چند پیام صاحب صفحه که خودش را نادیا معرفی کرده بود اعتمادم را جلب کرد و به گفته خودش از من امواج خوبی دریافت کرده بود  و  گفت که می‌تواند بخوبی با من ارتباط برقرار کند.
 
بعد از دادن شماره با او تماس گرفتم و مشکلاتم را مطرح کردم که ادعا کرد می‌تواند با نوشتن وردی همه مشکلاتم را برطرف کند ولی در مقابل چون باید با اجنه ارتباط برقرار کند و برایشان سفره پهن کند باید یک میلیون و 700 هزار تومان پول به حسابش بریزم. من به این زن اعتماد کردم و با گرفتن شماره کارت پول میلیونی را واریز کردم.
 
بعد از واریز کردن پول یکی از کارهایم که زیاد مشکل‌دار نبود حل شد و من فکر کردم کار این زن بوده است؛ برای همین به عروسمان، خواهر و خواهرزاده‌ام نیز پیشنهاد دادم تا با او ارتباط برقرار کنند و نادیا با چرب‌زبانی و فریب‌کاری از همه آنها پولی نزدیک به 6 میلیون گرفت.
 
بعد از چند روز هرچه با او تماس گرفتم جوابی نداد تا اینکه خودش تماس گرفت و گفت برای کار من به روستاهای لب مرز رفته است تا دندان گراز و موی گرگ پیدا کند و چون پول کم آورده باید 700 هزار تومان دیگر برایش واریز کنم. به رفتارهایش مشکوک شدم وقتی دیدم اعضای خانواده‌ام هم نتیجه‌ای نگرفتند بیشتر شک کردم.
 
وقتی با نادیا حرف زدم شنیدم تا مرحله آخر کارم باید 11 میلیون تومان پرداخت کنم وگرنه اجنه کل زندگی‌ام را نابود می‌کنند وقتی با او بحثم شد با ناسزاگویی تلفن را قطع کرد. بعد از چند ساعت هرچه تماس با نادیا گرفتم کسی پاسخگو نبود و فهمیدم این زن جادوگر که یکبار هم او را ندیده‌ام و خانه‌اش را نمی‌شناسم یک شیاد است.
 
تنها سرنخی که از نادیا دارم شماره تماس و شماره کارتی است که برایش پول واریز کرده‌ام. بنابه این گزارش؛ دادیار صفریان با شنیدن ادعاهای این زن خرافاتی شماره تماس و شماره کارت زن رمال را دراختیار مأموران پلیس آگاهی قرار داد تا با ردیابی‌های مخابراتی، این جادوگر اینترنتی شناسایی شده و پرده از جرایم مشابه دیگرش برداشته شود.
منبع:روزنامه ایران
باشگاه خبرنگاران جوان

جن

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

پیش‌بینی درباره قیمت مسکن، طلا و دلار

 رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن اعلام پیش‌بینی خود درباره آینده بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بازار ‌مسکن، بورس و بازارهای طلا و ارز پرداخت و تصریح کرد که رشد اقتصادی چهار تا پنج درصدی در سال جاری برای اقتصاد ایران قابل دسترس خواهد بود.

قیمت طلا

محسن جلال پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره پیش‌بینی خود از وضعیت بخش‌های مختلف اقتصادی در سال جاری گفت: پیش‌بینی کلی‌ برای اقتصاد ایران در سال جاری یک رشد تدریجی با شیبی ملایم است.

وی افزود: می‌توانیم از رشد اقتصادی در سال گذشته که رشد منفی یا صفر بوده است به یک رشد چهار تا پنج درصدی برای سال 1395 برسیم که برای این موضوع چند دلیل وجود دارد.

رییس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: نفت و میزان فروش آن در رشد اقتصادی ما تاثیرگذار است و با توجه به افزایش تولید و صادرات نفت ایران این موضوع در رشد اقتصادی موثر خواهد بود؛ هر چند که اتفاق خیلی خوشحال کننده‌ای نیست، چرا که نمی‌خواهیم نفت پایه رشد اقتصادمان باشد. اما به هر حال جدا از مثبت یا منفی بودن آن موضوعی است که برای اقتصاد ما وجود دارد.

جلال‌‍ پور به دیگر دلایل برای رسیدن به رشد اقتصادی چهار تا پنج درصدی برای اقتصاد ایران در سال جاری اشاره و اظهار کرد: دلیل دوم برای رسیدن به این میزان رشد، سرمایه‌گذاری خارجی و رفت و آمد هیات‌های اقتصادی است که بخشی از آن با توجه به فهم سرمایه‌گذار از موقعیت، در حال به نتیجه رسیدن است.

رییس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: وقتی در مجموع آیتم‌های مختلف را بررسی می‌کنیم می‌توانیم رشد چهار تا پنج درصدی را تا پایان سال پیش‌بینی کنیم. اما آنچه علاقه ما به عنوان بخش خصوصی است رشد بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و فعالیت‌های مربوط به بخش خصوصی است. البته اینکه این امر تا چه حد محقق شود به سیاست‌گذاری‌ها و سایر تحولات بستگی دارد.

جلال پور اضافه کرد: حدس من این است که رشد بخش خصوصی در سال جاری به طور کامل اتفاق نخواهد افتاد و بخشی از رشد ما در صنعت نفت و بازارهای متعدد دیگر رخ خواهد داد.

بخش مسکن با جهش‌های یکباره مواجه نمی‌شود

رییس اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این سوال که بخش‌های مسکن و بازار بورس در سال جاری چه وضعیتی خواهند داشت؟ گفت: به نظر می‌رسد مسکن در سال جاری با شیبی ملایم، رشد قابل قبولی داشته باشد اما مانند گذشته شاهد رشدها و جهش‌های یکباره مسکن نخواهیم بود.

وی ادامه داد: بازار بورس نیز به همین ترتیب افزایش قیمت و رشد خواهد داشت. باید توجه کنیم که عمده بازار بورس ما وابسته به انرژی است، به این معنی که بورس ما بیشتر وابسته به شرکت‌های انرژی است و کمتر شامل بورس تولید و صنعت می‌شود و با توجه به رشدی که برای بخش انرژی پیش‌بینی می‌شود این رشد برای بازار بورس هم پیش‌بینی می‌شود.

جلال‌پور همچنین درباره رشد در بخش کشاورزی عنوان کرد: بخش کشاورزی در سال گذشته حدود سه درصد رشد داشته است. همین حدود برای امسال نیز در بخش کشاورزی قابل پیش‌بینی است.

سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری به جای سرمایه‌گذاری در بازار ارز و طلا

رییس اتاق بازرگانی ایران درباره پیش‌بینی خود از آینده بازار طلا و ارز گفت: بازار طلا و ارز را بازاری قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاری نمی‌بینم. مردم ایران آن‌قدر به بلوغ رسیده‌اند که متوجه باشند با سکه و طلا در خانه نگه داشتن به رشد،‌ اشتغال و توسعه کمکی نمی‌شود. پیشنهاد من برای سرمایه‌گذاری‌های خرد، صندوق‌هایی است که به عنوان صندوق‌های سرمایه گذاری در حال پا گرفتن است.

جلال پور معتقد است که سرمایه‌گذاری در بخش‌های غیر مولد نه تنها برای اقتصاد مفید نیست بلکه به اشتغال، تولید و رشد پایدار لطمه می‌زند.

وی ادامه داد:‌ از این طریق مردم می‌توانند در پروژه‌ها که کاری مولد، اشتغال‌زا و توسعه‌گراست، سرمایه‌گذاری کنند. ‌از سوی دیگر سرمایه‌گذاری در بورس مثبت است. اما باید با دقت و به صورت محاسبه شده انجام شود و افراد همه دارایی‌های‌شان را در بورس سرمایه‌گذاری نکنند و آنچه را سرمایه گذاری می‌کنند، در یک نقطه نباشد.

قیمت سکه

  • محسن رمضانی