جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

۲۸۹ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

ای پادشـه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقــت است که باز آیی

اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

یا حجه بن العسکری جان‌های ما قربـان تو
جان‌های ما قربان آن عـشاق سـرگردان تو

اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

آغازتاجگذاری آخرین جـت خدای سرمد
بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن المهدی (عج)
بر چـشم براهان حضـورش مبارک

اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

جلوه گل عندلیـبان را غزلخوان می کند
نام مهدی صد هزاران درد درمان مـیکند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهـار
من گلی دارم که عـالم را گلستان می کند
نهم ربیع الاول عید منتـظران مبارک

اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

بیا دو باره پاک کن زجـاده ها غبار را
به عاشقان نوید ده رسـیدن بهار را
تمام لحـظه های من فدای یک نگاه تو
بیا و پاک کن زدل حدیـث انتظار را

اس ام اس آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

ای نعمت باطـنی عالم مهدی
وی نور دل نبـی خاتم مهدی
تکمیل نـموده رب به تو نعمت ها
ای نعمـت جاری دمادم  مهدی
سالروز آغاز امامـت و ولایت
گل سرسبد عالم هسـتی تبریک و تهنیت


اس ام اس حضرت مهدی (عج)

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عکس قدیمی از نیوشا ضیغمی و پدرش

عکس نیوشا ضیغمی

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس قدیمی از نیوشا ضیغمی و پدرش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

عکس قدیمی از نیوشا ضیغمی و پدرش

عکس قدیمی از نیوشا ضیغمی و پدرش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تعبیر خواب خز

تعبیر خواب خز

 خز پوستی است که در بیداری کمتر کسی می تواند داشته باشد و بپوشد. در خواب دیدن پوشیدن خز و داشتن خز وجوه مختلف دارد. از امام صادق علیه السلام روایت است که اگر کسی که خواب خز می بیند در بیداری شایسته پوشیدن خز باشد بد نیست. به این معنی که مالدار باشد و در بیداری توانایی این را داشته باشد که پوست خز بخرد و بپوشد و یا به سر دست و یقه لباس خود بزند. برای این آدم خواب دیدن خز بد نیست اما برای کسی که شان پوشیدن خز را ندارد خوب نمی تواند باشد. برای اولی کامروایی و شادی است و جهت دومی غم و اندوه و گرفتاری ... 

عکس خفن

و آشفتگی همراه می آورد. خود خز حیوانی است که در علم خواب تعبیری چون راسو دارد. در طبیعت زیان کار است لذا پوستش نمی تواند شان و ارزش پوست گوسفند را در خواب داشته باشد. خز با همه زیبایی و ارزندگی در خواب خوب نیست و از غم و اندوه و گرفتاری و شوریدگی امور خبر می دهد. چنانچه در خواب ببینید که کسی برای شما پوست خز آورده یا پالتویی از خز به شما هدیه می کند غمی برای شما می آورد و کارتان را از نظام بیرون می برد. همین تعبیر هست اگر شما به کسی خز بدهید. اثر پوستی که به سر دست و یقه می دوزید البته کمتر از پالتو و کلاه است. با این وجود برای زنان داشتن و پوشیدن خز بد نیست و به هر شکلی که باشد نیکو است.

خفن

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

اخبار منتشر شده از اسارت سه ایرانی در حلب

اخبار منتشر شده از اسارت سه ایرانی در حلب

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام به نقل از ابنا :گروهک تروریستی موسوم به «فیلق الشام» با انتشار عکسی ادعا کرد دو تبعه ایران را در جنوب حلب سوریه به اسارت گرفته است.

این گروه تروریستی مدعی شده که دو نظامی ایرانی را در جنوب حلب به اسارت گرفته است.

این گروهک با انتشار عکسی از دو نفر که مدعی شده است اتباع ایران هستند، اعلام کرد آن‌ها را در خان طومان در جنوب حلب به اسارت گرفته است.

به گفته این گروه تروریستی سه هفته پیش نیز جبهة النصرة از به اسارت گرفتن یک ایرانی در جنوب حلب خبر داده بود.

جبهة النصرة همچنین اعلام کرده است سه تن از اعضای حزب الله لبنان و یک عراقی را نیز به اسارت گرفته است.

این گروه همچنین فیلمی منتشر کرده است که به گفته آن مربوط به گلوله باران شبه نظامیان ایرانی در جنوب حلب با استفاده از شمار زیادی موشک‌های کاتیوشا و گراد و توپخانه سنگین است.

گروه تروریستی فیلق‌الشام یکی از گروه‌های وابسته به تشکل جیش الفتح است.

هفت گروه مسلح در ۲۴ مارس ۲۰۱۵ (سال جاری میلادی)، تشکل موسوم به جیش الفتح را تأسیس کردند که در یک اتاق عملیاتی مشترک و تحت فرماندهی نظامی واحد قرار دارد. جبهة النصرة شاخه القاعده در سوریه از مهم‌ترین گروه‌های تشکیل دهنده جیش الفتح است، به این گروه تروریستی باید، گروه‌های موسوم به احرار الشام، جندالاقصی، جیش السنه، فیلق الشام، لواء الحق و اجناد الشام را اضافه کرد.

جیش الفتح اقدامات تروریستی و مسلحانه خود را با هدف برپایی آنچه دولت اسلامی در سوریه خوانده، توجیه می‌کند، شمار تروریست‌های جیش الفتح، چهار هزار نفر برآورد می‌شود.

تشکل تروریستی جیش الفتح از حمایت‌های خارجی گسترده عربستان، قطر و ترکیه برخوردار است که این کشور‌ها برای اعمال نفوذ بیشتر در صفوف تروریست‌های مسلح در سوریه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه تروریستی فیلق الشام چندی پیش در بیانیه‌ای با اعلام اینکه آماده است، تحت فرمان پادشاه سعودی باشد، رسما به مزدوری خویش برای عربستان سعودی اعتراف کرد.

بیانیه این گروه تروریستی هدف از این اقدام را یاری حق و اعلام وفاداری به کشوری (عربستان سعودی) می‌داند که همواره از ملت سوریه حمایت و پشتیبانی کرده و در آن کنار آن ایستاده است.

اسارت سه ایرانی در حلب

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

خیانت بعضی از شیوخ و روسای قبایل به عراق

خیانت بعضی از شیوخ و روسای قبایل به عراق

اخبار داعش :بعد از فعال شدن داعش در عراق بعضی از قبایل از ترس جان خود به داعش پیوستند و موجب قدرت گرفتن این گروه تروریستی شدند چه بسا اگر این قبایل و افراد به عراق خیانت نمی کردند داعش تا اینقدر قدرتمند نمیشد.

به گزارش میهن گرام :برخی از شیوخ و روسای قبایل اهل سنت استان الانبار، اقدام به دعوت مردم برای پیوستن به داعش کردند.

این اقدام خیانت کارانه شیوخ استان الانبار، سبب شد تعدادی زیادی از مردم این استان که علاقه ای به انجام چنین خیانت آشکاری نداشتند، به فکر مهاجرت از این استان بیفتند.

حال بسیاری از مردم این استان، با پای پیاده و یا با وسائل نقلیه، خود را از الانبار خارج می کنند به مناطق دیگر عراق از جمله شهر های شیعه نشین عراق می رسانند.

از ابتدای شروع فعالیت گروه تروریستی داعش در عراق، خیانت برخی روسای قبایل و شیوخ اهل سنت عراق، زمینه فعالیت و گسترش این گروه تروریستی را فراهم تر ساخت.

شهر موصل که اولین شهر اشغال شده توسط گروه تروریستی تکفیری داعش بود، با اقدامات خیانت آمیز مسئولین این شهر، سقوط کرد و به اشغال این گروه تروریستی درآمد.

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تهدید دختر برگزیده عراق توسط داعش

تهدید دختر برگزیده عراق توسط داعش

دختر

به گزارش میهن گرام و به نقل از روزنامه عکاظ عربستان، مراسم انتخاب دختر برگزیده عراق برای اولین بار پس از ۴۰ سال در روزهای اخیر برگزار شد و حالا شخصی از داعش در یک تماس تلفنی با “شیماء قاسم” از کرکوک، وی را تهدید کرده که یا برای “جهاد نحاح” به داعش بپیوندد و یا به زودی به اسارت گرفته می‌شود.

مسابقه انتخاب دختر برگزیده عراق برای اولین بار از سال ۱۹۷۲، در بغداد برگزار شد.

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تعبیر خواب چروک

اگر در خواب ببینید که چهره شما چروک پیدا کرده و پیر شده اید عزت و جاه شما بالا می رود و نزد مردم محترم تر از آن چه هستید می شوید زیرا چروک و چین بر چهره نشانی فزونی شان و مرتبه بیننده خواب است. اگر کسی که جوان است و بر چهره اش هیچ اثری از پیری نیست ببیند صورتش چروک پیدا کرده تعبیر همان است که گفته شد. اگر پدر و مادری در خواب ببینند که چهره کودکشان چروک پیدا کرده خوب نیست زیرا از بیماری آن کودک خبر می دهد و طبعا برای پدر و مادر غم و رنج همراه می آورد. پرده در خواب خودش عم و رنج و غصه را نوید می دهد ... 

چت

چنان چه روی پرده خانه خویش در خواب چین و چروک بیش از حد ببینید برای اهل آن اتاق که پرده در آن آویخته است ناراحتی فراهم می شود چون پرده باید چین داشته باشد نه چروک. همین تعبیر است اگر فرش جمع شده باشد و نتوانید آن را صاف کنید بطوری که در خواب هر طرفش را بکشید طرف دیگرش کج شود. این خبر از غم و ناراحتی برای اهل خانه می دهد. اصولا چروک روی لباس و چیزهائی که گفته شد خوب نیست.

چت روم

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

توضیحاتی در مورد برخی از آهنگ های هیچ کس

کار بر روی آلبوم مجاز و تک آهنگ‌های فردی (۱۳۹۱ - تاکنون)
نوشتار اصلی: مجاز (آلبوم)

هیچ‌کس در ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ در قطعه صوتی که از خود منتشر کرد [ به نام تهران مال کی شد ] ضمن تبریک سال نو در رابطه با کارهایی که انجام خواهد داد، توضیح داد.[۲۱] او در رابطه با کار بر روی آلبوم جدیدش به‌نام مجاز توضیحاتی داد و گفت که بعد از پخش تک آهنگ بنگ و تک آهنگی با نام اّه آلبومش را پخش خواهد کرد. هم‌چنین وی در رابطه با آهنگسازهای جدیدی با نام‌های حسن و حکمت صحبتی کرد.[۲۲] مهدیار آقاجانی، حسن و حکمت آهنگسازهای آلبوم مجاز هستند. بر اساس توییتی که هیچ‌کس در صفحه رسمی خودش در توییتر نوشت این آلبوم از ای پی (EP) کوتاه به آلبوم ال پی (LP) بلند تبدیل خواهد شد.[۲۳]

کس

موی پریشون» و حواشی آن

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲، هیچ‌کس با همکاری داریوش (پلاک) و رؤیا عرب، تک آهنگی با نام موی پریشون را با آهنگسازی مهدیار آقاجانی منتشر کرد.[۲۴][۲۵] در ابتدا قرار بود این آهنگ برای مؤسسه امید مهر[۲۶] به فروش برسد اما عده‌ای سود جو این آهنگ را دزدیده[۲۷] و با نام جعلی فاحشه بر وزن نابغه و این دسته از نام‌ها، پخش کردند. وقتی هیچ‌کس از این موضوع خبر دار شد، در صفحه رسمی خودش، در فیسبوک، برای آنها ابراز تاسف کرد.[۲۸]
آهنگ «من کی ام» و همکاری با فدائی

من کی ام نام تک آهنگی است که قراره هیچ‌کس به همراهی اشکان فدائی از خود منتشر کند.[۲۹] بر طبق شایع‌ها و شواهد این آهنگ در جواب حواشی و دیس‌های چند ماهه به گروه ملتفت (گروهی که هیچ‌کس، مهدیار، فدایی و قاف و ریویل اعضای آن هستند) و شخص هیچ‌کس می‌باشد خوانده شده و یکی از تک آهنگ‌های آلبوم مجاز می‌باشد.
آهنگ فیروز

وی در تاریخ 1 فروردین 1394 تک آهنگ فیروز را منتشر کرد که در آن از شخصیت تاریخی حاجی فیروز با شک و تردید بحث و صحبت می‌کندآهنگسازی اش با مهدیار آقاجانی بوده است [۳۰] موضوع آهنگ فیروز قبلاً توسط مهدی اخوان ثالث در پاورقی یکی از شعرهای خود در مجموعه شعر ارغنون، با ابراز تنفر از حاجی‌فیروز ذکر شده و آن را «بقایای نفرت‌انگیز عهد توحش و برده‌داری» نامیده[۳۱][۳۱]
آهنگ تف

هیچ‌کس در ۱۳ مهر ۱۳۹۴ تک آهنگی به نام تف منتشر کرد که طبق گقته ی سروش در توییتر بخش هایی از شعر هایی که او برای مجموعه ی مجاز نوشته بود و از انتشار آنها در مجموعه ی مجاز منصرف شده بود در این آهنگ استفاده شد.[۳۲][۳۳] این آهنگ توسط هیچکس به عنوان تفاله های مجاز یاد می شود.[۳۴][۳۵] طبق گفته ی سروش در مقدمه ی آهنگ٬ضرباهنگ این کار ۹ سال قبل از انتشار آهنگ توسط مه

کس

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

مسی و رنالدو و نیمار

مسی :

لیونل آندرس “لئو” مسی کوچیتینی (به اسپانیایی: Lionel Andrés “Leo” Messi Cuccittini) فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند.لیونل آندره مسی ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود.‌‌‌پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی، یک نظافتچی نیمه‌وقت بود.اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می‌گردد. جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است.لیونل دو برادر بزرگتر به نام‌های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سل دارد.او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود.
فرزند اول مسی که او و همسرش نام او را تیاگو گذاشته بودند در ۲ نوامبر ۲۰۱۲ به دنیا آمد و او برای اولین بار پدر شد

رونالدو :

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است..
کریستیانو رونالدو کم سن و سال در ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ یا همون ۱۶ بهمن سال ۱۳۶۴ در خانواده ای فقیر در مدریا یکی از جزایر کشور پرتغال در نزدیکی شهر لیسبون به دنیا آمد. رونالدو در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ پدر شد. پسر او، کریستانو نامیده شد و خانواده‌اش، نام مستعار کریستیانینو را بر روی او گذاشتند.

نیمار :

نیمار با نام کامل نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (زاده ۵ فوریه ۱۹۹۲ در برزیل) فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا و تیم ملی فوتبال برزیل است که در پست مهاجم بازی می‌کند. نیمار در سن ۱۹ سالگی و در سال ۲۰۱۱ جایزهٔ بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت کرد.نیمار که در سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

مهناز افشار و بهرام رادان

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.[۱۲]

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.
زندگی هنری

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد(شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

بهرام رادان

  • محسن رمضانی