جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

تعبیر خواب مارمولک | معنا و مفهوم دیدن مارمولک در خواب چیست

معنا مارمولک در خواب , تعبیر خواب مارمولک , دیدن خواب مارمولک

تعبیر خواب مارمولک به صورت کلی چه می باشد و معنا و مفهوم به همراه تعبیر های مارمولک سفید و سیاه ، دیدن مارمولک در خانه ، تعبیر مارمولک خاکستری ، تعبیر مارمولک بزرگ و کوچک ، دیدن مارمولک رنگی در خواب ، کشتن مارمولک و مارمولک در قفس را برای شما قرار داده ایم.

دیدن خواب مارمولک

این خواب نیز تعبیر های مختلفی برای آن وجود دارد مثلا تعبیر خواب مارمولک در کتاب کامل التعبیر به این شکل می باشد که تعبیرگری می‌گوید: تعبیر خواب مارمولک، مردی است که در میان مردم فساد می‌اندازد.

آنلی بیتون م‏یگوید :

اگر خواب ببینید مارمولکی را می کشید ، علامت آن است که شهرت و ثروت از دست رفته خود را بار دیگر به دست می آورید . اما اگر موفق نشوید مارمولک را بکشید و مارمولک از دستتان فرار می کند ، نشانة آن است که در امور عاطفی با شکست مواجه خواهید شد.

اگر زنی خواب ببیند مارمولکی از روی دامن او راه می رود یا او را گاز می گیرد ، نشانة آن است که اندوه و بدبختی به او روی می آورد . همسر او در اثر حادثه ای معلول خواهد شد . و او برای گذراندن زندگی با تمامی تلاش و جدیت فراوان تنها درآمدی ناچیز عایدش خواهد شد.

معنا مارمولک در خواب , تعبیر خواب مارمولک , دیدن خواب مارمولک

خواب مارمولک

  • ۹۶/۰۸/۰۶
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی