جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

تعبیر خواب خرگوش | معنا و تعبیر دیدن خرگوش در خواب چه می باشد

دیدن خواب خرگوش , تعبیر خواب خرگوش , معنا خرگوش در خواب

در این مطلب برای شما تعبیر خواب خرگوش به صورت کلی و تعبیر گرفتن یا داشتن خرگوش ، پوست و استخان خرگوش ، گوشت و کشتن خرگوش ، دیدن خواب خرگوش سیاه و سفید ، معنا دیدن خرگوش خاکستری در خواب و … را قرار داده ایم.

دیدن خواب خرگوش به صورت کلی

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب دیدن خرگوش بد می‌باشد،‌‌‌‌‌ ولی جابر می‌گوید: تعبیرش زنی پارسا و کم‌حرف است که البته برای این خواب تعبیر های مختلفی وجود دارد که ما چند نمونه از آن ها را در زیر برای شما عزیزان قرار داده ایم.

محمدبن سیرین گوید:
تعبیر خواب خرگوش و دیدن آن در خواب بد است. اگر بیند خرگوش بگرفت یا کسی بدو عطا داد، دلیل که زنی بد خواهد یا کنیزکی بد بخرد. اگر بیند پوست خرگوش پوشیده بود یا از گوشت او می خورد، دلیل که چیزی اندک از زن به وی رسد. اگر بیند که بچه خرگوش داشت، دلیل که او را حالی پیش آید که در او هیچ نباشد، جز رنج و بعضی از معبران گویند: رنج و اندوه او از فرزندان است.

جابر مغربی گوید:
خرگوش به خواب زنی پارسا و خاموش بود. اگر کسی بیند درخانه او خرگوش است، دلیل که زنی بدین صفت بخواهد و پوست و استخوان او به خواب مال و منافع اندک است. اگر بیند که خرگوش بکشت، دلیل که به سبب عیال او را مصیبتی رسد. اگربیند گردن خرگوش را به سوی قفا در پیچید، دلیل که با زن خویش از راه دیگر مجامعت کند.

یوسف نبی علیه السلام گوید:
دیدن خرگوش از زنان بهره بیند. دیدن خرگوش فرزند می یابد یا چیزی به او می رسد خوشحال می شود.

تعبیر گرفتن یا داشتن خرگوش

جابر مغربی در این مورد از تعبیر خواب خرگوش می‌گوید: اگر در خواب ببینی در خانه تو خرگوش وجود دارد، تعبیرش این است که با زن پارسا و کم‌حرفی ازدواج می‌کنی.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی خرگوشی را گرفته‌ای یا کسی آن را به تو بخشیده است، یـعـنـی با زن بدی ازدواج می‌کنی یا «کنیزک» بدی به دست می‌آوری.
اگر ببینی بچه خرگوش داری، یـعـنـی به حال و روزی دچار می‌شوی که در آن فقط رنج و اندوه قرار دارد، ‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرگران گفته‌اند: رنج و اندوه تو به خاطر فرزندانت خواهد بود (دفع بلا و گرفتاری)

نعبیر پوست و استخوان خرگوش

جابر مغربی می‌گوید: اگر پوست و استخوان خرگوش را ببینی، تعبیرش مقداری مال و منفعت اندک می‌باشد.
ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی لباسی از پوست خرگوش پوشیده‌ای، تعبیرش این است که مقداری چیز اندک از زن به تو می‌رسد، ابراهیم کرمانی می‌گوید: تعبیرش این است که با زنی بدکار ازدواج می‌کند.

خواب خرگوش

  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی