جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عکس های عاشقانه و خنده دار جدید و زیبا

نوشته های عاشقانه غمگین

عکس عاشقانه

نوشته های عاشقانه غمگین


عکس های عاشقانه جدید و زیبا

عکس خنده دار

عکس های خنده دار جدید و زیبا

عکس های خنده دار 95

عکس خنده دار

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عکس کامبیز دیرباز با سوزوکى برنامه دورهمى

عکس کامبیز دیرباز

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس کامبیز دیرباز با سوزوکى ١٢٥٠! روى صحنه برنامه دورهمى به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کامبیز دیرباز با انتشار عکس زیر نوشت :

امشب با سوزوکى ١٢٥٠!  روى صحنه برنامه دورهمى

عکس کامبیز دیرباز با سوزوکى ١٢٥٠! روى صحنه برنامه دورهمى

عکس

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

مخفی نگه داشتن برخی از رازهای زناشویی

مخفی نگه داشتن برخی از رازهای زناشویی

زناشویی :در زندگی مشترک و زناشویی هر فرد نکات و رازهایی وجود دارد که برخی از آنان را باید از دیگران مخفی کرد و تا زمانی که مجبور نشده اید آنان را به کسی نگویید. البته زمانی که مجبور بودید آنان را با مادر و پددر خود در میان بگذارید.

در زندگی زناشویی هر زوجی رازها و حرف هایی وجود دارد که نباید آن را به دیگران بگویند و فقط باید بین زن و شوهر بماند. این رازها عبارتند از :

نارضایتی از رفتار همسر

شاید وقتی همسر شما طبق میلتان رفتار نمی کند و یا رفتار و کردار خود شما را عصبانی می کند، به درددل کردن با دوستان نیاز پیدا کنید. البته کمی غر زدن یا گلایه اشکالی ندارد، ولی مراقب باشید ذهنیت دوستانتان را نسبت به همسرتان خراب نکنید چرا که این کار تاثیری ماندگار بر ذهن آنها خواهد داشت. مسلما پس از مدتی شما و شوهرتان همه چیز را فراموش می کنید ولی دوستانتان حرف های شما را راجع به او فراموش نخواهند کرد.

میزان در آمد شما یا همسرتان

خوشبختانه یا متاسفانه اکثر زوج ها با زوج های دیگر در رقابت هستند . خانه چه کسی بزرگتر است؟ اتومبیل چه کسی بهتر است؟ اگر میزان درآمد خود یا همسرتان را به دوستان بگویید، ممکن است با قضاوت نادرست آنها روبرو شوید. ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ببینند و فکر کنند در زندگی مشکلی ندارید. همین طور ممکن است تنها به این دلیل که درآمد بیشتری دارند خود را بالاتر از شما ببینند و با شما مثل یک زیر دست رفتار کنند (هرچند دوستان واقعی هرگز عمدا چنین رفتاری نشان نمی دهند). با حفظ چنین اسراری تعادل را در دوستی خود برقرار خواهید کرد.

نظر همسرتان نسبت به دوستان شما

اجازه ندهید ازدواج در دوستی هایتان خللی ایجاد کند. اگر همسرتان از یکی از دوستان شما خوشش نمی آید به او یا حتی سایر دوستان نگویید. به خصوص اگر این دوست مرتکب اشتباه یا رفتار بدی نشده باشد. همین طور اگر یک دوست از همسر شما بدگویی کرده یا از او خوشش نمی آید، به همسرتان نگویید.

میزان بدهی های شما و همسرتان

تقریبا همه زوج های جوان مقداری بدهی یا وام دارند، اما زیاد یا کم بودن این بدهی ها گواه ثبات مالی یک زوج است. اگر به دوستانتان بگویید که شما و همسران در سال های گذشته وام ها و بدهی های کمی داشته اید ممکن است حسادت کنند، یا احساس کنند که به آنها فخر می فروشید. همین طور اگر به آنها بگویید که بدهی های زیادی دارید، ممکن است نسبت به شما احساس ترحم کنند ( و البته اگر دوستان خوبی نباشند احساس رضایت). به دوستان فرصتی برای قضاوت کردن راجع به زندگی مشترکتان ندهید.

مشکلاتی که با خانواده همسرتان دارید

بسیاری از زنان و مردان به خصوص در اوایل ازدواج به دلیل عدم شناخت کافی دچار اختلافاتی هر چند جزئی با خانواده همسرشان می شوند. بازگو کردن این اختلافات نزد دوستان اولا ذهنیت آنها را نسبت به خانواده همسر شما تحت تاثیر قرار خواهد داد، ثانیا ممکن است در مواردی حرف هایی که از سر ناراحتی زده اید به گوش خانواده همسرتان برسد و بعد… عواقب چنین چیزی اصلا قابل پیش بینی نیست

آموزش روابط زناشویی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عده ای در حال سازماندهی داعش ایرانی می باشند

عده ای در حال سازماندهی داعش ایرانی می باشند

اخبار داعش :همانطور که میدانی جدا از گروه های تروریستی همچون داعش برخی از کشورها نیز در تلاش برای ضربه زدن به ایران می باشند ولی با با دلاوری مردان و زنان ایرانی نه تنها این گروه های تروریستی و برخی از کشوهای عربی بلکه ارباب های آنان نیز جرات و توان نزدیکی به ایران را ندارند.

به گزارش میهن گرام و به نقل از جام نیوز :”عبدالله شهبازی” مورخ و صاحب‌نظر سیاسی، تحلیل خود از همایش گروهک نفاق در فرانسه را اینگونه به رشته تحریر کشید:

««مسئله مرگ یا زنده بودن مسعود رجوی اهمیتی ندارد، گرچه بنظرم سخنان ترکی الفیصل کاملاً معنا داشت و اعلام می‌کرد که رهبری فرقه رجوی با مریم رجوی است، بدون واسطه و نیابت.

این شروع دور جدیدی است از پروژه “داعشیزه کردن ایران”؛ تلاشی که مدت‌هاست شروع شده ولی به جایی نرسیده.

در داخل هم شبکه‌های نفوذی همین کانون‌ها مدت‌هاست کلید می‌زنند شاید به آشوبی داخلی بینجامد ولی جواب نداده. بارها نوشته‌ام:‌ مثل این است که فندک دست گرفته‌اند و مرتب جرقه می‌زنند تا شاید جایی در ایران مشتعل شود و نمی‌شود.

داعش از آسمان نازل نشد. ریشه در پیشینه فرهنگی و تاریخی سلفی‌گری در عراق و سوریه هم نداشت.

اسنادی که “اشپیگل” منتشر کرد خیلی روشن کرد ماجرا را؛ بازسازی شبکه‌هایی از عوامل اطلاعاتی و نظامی حزب بعث صدامی بود که از زندان‌های آمریکایی بوکا و ابوغریب شروع شد. حتماً کار افسران سیا و ام.آی.سیکس بوده در زندان و کار کرده‌اند روی زندانی‌ها و نتیجه‌اش شده امثال ابوبکر بغدادی.

«داعش ایرانی» را هم از خارج وارد نمی‌کنند؛ همین معاندین ضد جمهوری اسلامی را سازمان‌دهی می‌کنند.

تأکید می‌کنم که اگر فضای مناسب ایجاد بشود، یعنی امنیت نظام مختل شود، در همین تهران داعش شروع خواهد کرد.

کافی است هر بچه معاند عنودی، از جمله و بویژه از کالت‌هایی که می‌شناسیم مثل بهائیت، یک روپوش سیاه بر سر بیندازد و یک پرچم داعش در دست بگیرد.

مگر در سوریه و عراق غیر از این است؟

یک نکته هم باید مورد توجه قرار گیرد: ضرورت تمرکز و اقتدار رهبری فرقه رجویه در دوره جدید، یعنی مأموریتی که آل‌سعود و نئوکان‌ها برایش تعیین کرده‌اند.

حتی فرقه‌ای با تمرکز و سابقه بهائیت بارها با مدعیان رهبری مواجه و منشعب شد پس از مرگ عباس افندی و بعد شوقی افندی.

شاید این نیاز بوده که کانون‌های قدرت حامی فرقه رجویه توافق خود بر رهبری مریم رجوی را مورد تأکید قرار دهند. کف و سوت حاضران هم به همین معناست؛ یعنی حمایت از رهبری مریم رجوی در دوره جدید.»»

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

ادامه جنایات داعش با اعدام علنی مردان عراقی

ادامه جنایات داعش با اعدام علنی مردان عراقی

به گزارش میهن گرام :داعش به جنایت های خود در عراق ادامه می دهد.

جنایات داعش

این گروه تروریستی در آخرین اقدام جنایتکارانه خود، چهار مرد را در منطقه “الحویجه” در جنوب استان کرکوک اعدام کرد.

گروه تروریستی داعش این اعدام را در ملاء عام و با حضور جمعی از مردم منطقه انجام داد.

داعش اتهام این مردان را همکاری با نیروهای امنیتی عراق و تلاش برای خارج کردن مردم از منطقه اعلام کرده است.

گروه تروریستی پس از تحمل شکست های متعدد در عراق، به اعدام های خود در مناطق اشغالی این کشور سرعت بخشیده است.

داعش از بیش دو سال پیش تاکنون مناطقی در حومه جنوبی و غربی استان کرکوک در شمال عراق را در اشغال خود دارد.

داعش

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

راه نفوذ هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است

راه نفوذ هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است

اخبار داغ :ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان می باشد که نه تنها گروه های تروریستی توان نزدیک شدن به مرزهایش را ندارند بلکه کشورهای دشمن نیز جرات نگاه کردن به ایران را ندارند.

به گزارش میهن گرام :امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در محفل انس با قرآن در مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان با اشاره به روز جهانی قدس و ضرورت حضور مردم در راهپیمایی این روز اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان عالم است و همه باید با وحدت در برابر جنایت‌های این دشمنان قسم خورده اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری پرشکوه داشته باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) افزود: روز قدس به اسلام تازگی بخشید و همه مسلمانان باید به اطاعت از رهنمودهای امام خامنه‌ای، رژیم شیطانی اسرائیل را از خاک مقدس فلسطین بیرون کنند.

امیر سرتیپ اسماعیلی با اشاره به توان بالای نیروهای نامی کشورمان گفت: تجهیزات و نیروهای انسانی کشور در برابر تجاوز و حمله‌های احتمالی دشمنان، بسیار هوشیار عمل می‌کند و اسارت نیروهای آمریکایی در آب‌های خلیج همیشه فارس مبیین این مساله است.

وی با بیان اینکه کارکنان یگان‌های پدافند هوایی در کنار سایر نیروهای نظامی کشور با تمام وجود از میهن عزیزشان دفاع خواهند کرد، اظهار کرد: یگان پدافند هوایی در کنار کارهای نظامی به ترویج اخلاق و نهادینه کردن تفکر اسلامی در بین سربازان می‌پردازد و با عنایت خداوند شاهد حضور فعال حافظان قرآن کریم در قرارگاه پدافند هوایی سراسر کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: امروز ما امنیت و آسایش در کشور را مدیون خون مطهر شهدای مدافع حرم هستیم و فرهنگ شهادت در بین جوانان ایرانی نهادینه شده است و به برکت خون شهدا، مرزهای هوایی کشور یکی از امن‌ترین مرزهای خاورمیانه است.

راه نفوذ هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است

وی با اشاره به رصد مداوم آسمان نیلگون ایران اسلامی توسط پدافند هوایی افزود: پدافند هوایی ارتش اجازه و مجال نفوذ به حریم هوایی ایران اسلامی را نداده و گروه‌های پداجا راه نفوذ بر هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است.

تولید موشک هوا به زمین ایران تا پایان امسال

این مقام ارشد نظامی به تمجید از پیشرفت‌های نظامی ارتش ایران پرداخت و گفت: موشک هوا به زمین ایران که توسط نیروهای توانمند پداجا و وزارت دفاع ایران ساخته شده تا پایان امسال به تولید می‌رسد.

وی از ارتش به عنوان نیرویی گوش به فرمان فرماندهی کل قوا نام برد و با اشاره به دستاوردهای متعدد این نیروی نظامی در ایران، تصریح کرد: ایمان به خدا و تبعیت محض از مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل موثر در دستیابی ارتش جمهوری اسلامی به این موفقیت‌ها بوده است.

اخبار

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

چندین علت و عامل مهم در بروز سرطان سینه

چندین علت و عامل مهم در بروز سرطان سینه

پزشکی:سلامت بدن از نعمت های بزرگ می باشد امروزه برخی از دانشمندان و پزشگان راه درمان برخی از بیماری ها و یا عوامل ایجاد آنها را می دانند سایت میهن گرام عوامی از بروز سرطان سینه را قرار داده است

نوش آفرین ستاری متخصص زنان و زایمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ؛گفت: همه توده هایی که در سینه ایجاد شده و توسط خانم ها احساس می شود ،لزوما سرطان سینه نیست و اگر این توده سرطانی هم باشد ،با مراجعه به پزشک و تشخیص زودهنگام ،قابل پیشگیری و درمان است.

وی ادامه داد: از مهمترین و اصلی ترین عامل بروز این بیماری “ژنتیک” است که ریشه در خانواده و نسل های قبلی بیمار دارد، آلودگی هوا، غذای چرب، تغذیه ناسالم و نداشتن فعالیت ورزشی نیز نقش موثری در ابتلا به سرطان سینه دارند.

ستاری افزود: احساس وجود توده یکی از مهمترین علائم سرطان سینه محسوب می شود و لازم است خانم ها نسبت به هرگونه توده حساسیت نشان داده و به پزشک کنند تا بر مبنای معاینه های کلینیک ،غربالگری ، ماموگرافی تشخیص قطعی صورت گیرد.

وی در خصوص چگونگی پیشگیری بیماری ابراز داشت: یک رژیم غذایی سالم مانند مصرف ریزمغذی گیاهی که در میوه ،سبزیجات و غلات وجود دارد و استفاده از مواد غذایی که دارای درصد بالایی از فیبر گیاهی هستند، همچنین نگه داشتن وزن در حالت طبیعی از عوامل کاهش بروز سرطان سینه به شمار می آیند.

این متخصص زنان در پایان اظهار داشت: انجام آزمایش غربالگری و ماموگرافی از سنین ۴۰ سالگی به بعد و هر ۲ سال یکبار می تواند با درصد بالایی از سرطان سینه در میان زنان میانسال جلوگیری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

سلامت

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

مرا به رویای نیمه تمامم برسان

من پرتغالی دو آتشه بودم. شاید عاشق رنگ جگری پیراهنشان بودم که اصلاً با شورت سبز رنگشان هیچ سنخیتی نداشت ولی نشانی بود از رنگ های پرچمشان. ترکیبی که از نظر من خوش رنگ ترین پیراهن ورزشی را ساخته بود. از تیم قهرمان جوانان جهان 1989 و 1991 حرف می زنم. آنها که با کی روش در دوره ای فوتبال جهان و اروپا را تسخیر کرده بودند و با ستاره های خوش چهره و دوست داشتنی‌شان، قلب ها را. اما نه آن پسر بچه های سمجی که ول کن توپ نبودند، بزرگی هایشان. وقتی پشت لبشان سبز شده بود...

اخبار ورزشی

یورو 2000. مرحله نیمه نهایی. ورزشگاه بروژ بلژیک... دقیقه 117، سوت داور، اعلام پنالتی و گل طلایی زیزو (بالاخره نفهمیدیم. توپ به دست یا دست به توپ؟!) آرزوهای نسل طلایی و من را به باد داد. و انصافاً حقش بود سیلی کوچکی هم بخورد، اتریشی منحوس. حتی اگر باید شش ماه از دیدن آبل ژاویر، این موزامبیکی (هم نژاد اوزه بیوی افسانه ای) بد شکل محروم می شدیم حرکت او کمی داغ دل شکسته را خنک کرده بود!


برای تسکین، تنها راه دلداری دادن به خود بود. ایرادی هم نداشت. سرنوشت بهترین ها همیشه تراژیک و فراموش نشدنی به یاد مانده. البته پرتغال یورو 2000 آنقدر شاهکار داشت که قهرمان نشدن در آن گم بود. صدرنشینی در گروه مرگ. عوض کردن باخت 2 هیچ با برد 3-2 برابر انگلیس مغرور. له کردن قهرمان دوره قبل با هت تریک سرجیو کونسیسائو. و صعود با 9 امتیاز کامل و به خانه فرستادن دو غول فوتبال اروپا، یعنی آلمان و انگلیس...


برای کسی که هیچ وقت نمی تواند حذف ناجوانمردانه ستاره های دوست داشتنی اش، قهرمان نشدن آنها در یورو 2000 و غرق شدن کشتی رویاهای کودکی اش را هضم کند، فرانسه دشمن ابدی است. آنها که به کمک داور نگذاشتند کوئیلیویی دیگر، این بار در مستطیل سبز کیمیاگری کند تا نشود آنچه باید می شد!


پنالتی اهدایی داور اتریشی در وقت های اضافه تنها راه ممکن برای مقابله با نسل طلایی بود و حالا وقت آن است که رونالدو به تنهایی به حساب تک تک فرانسوی ها برسد تا این بار پرتغال، جلوی نسل طلایی فرانسه و قهرمانی آنها در خانه را بگیرد آه و حسرت بر دلشان بنشاند. فینالی که می شود با آن همه ی ناکامی های ملتی را تلافی کرد، هرچند پرتغال با به درد نخورترین تیمش فینالیست شده اما برای موفقیت آنها اراده رونالدو، یکی از آن شوت های سهمگین و یا پرش های بلند و محیرالعقول کافی است...


راستش را بخواهید بعد از 16 سال هنوز هم چیزی آن شکست تلخ را تسکین نداده و هنوز هم نمی توانم آن رویای نیمه تمام را پایان یافته بدانم، پس حالا که بهترین فرصت انتقام و جبران است برایت پیغامی دارم:


CR7 هیچ وقت تا این اندازه منتظر درخششت نبودم. فرانسه 2000 و یونان 2004 را به یاد بیاور، اشک هایمان را، حقی که بهمان ندادند و باید بگیریم. حالا بهترین فرصت انتقام است. این دستاورد، می تواند جبران همه ی آن کابوس ها باشد. مرا به رویای نیمه تمامم برسان!
مهدی بشکنی - ورزش 3

اخبار فوتبال

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

افتخار آمیز بودن رباط های ایرانی/ ۱۳ مدال جهانی

افتخار آمیز بودن رباط های ایرانی/ 13 مدال جهانی

اخبار علمی:با پیشرفت علم برخی از افراد توانسته اند کشفیاتی را بدست آورند در برخی از نقاط جهان در زمان هایی مسابقات علمی برگزار می شود که ممکن است از کشورهای مختلفی در این مسابقات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان روز هشتم تیرماه عازم این کشور شد و شروع مسابقات از روز دهم تیر بود.

نزدیک به ۳۵۰۰ شرکت کننده از ۴۵ کشور دنیا در مدت ۷ روز در سطح بالا با یکدیگر رقابت کردند.

تیم‌هایی از دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش و تیم باسط پژوه راهی این دوره از مسابقات شدند.

همچنین در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های مختلف دنیا مانند دانشگاه کارنگی ملون آمریکا، دانشگاه یو تی آستین تگزاس، دانشگاه اشتوتگارت آلمان، دانشگاه پلی تکنیک سنگاپور در لیگ‌هایی همچون ربات فوتبالیست سایز کوچک، ربات فوتبالیست سایز متوسط، نائو، امدادگر واقعی، امدادگر مجازی، شبیه ساز امداد و ربات خانگی از کشورهای آلمان، هلند، ایران، ژاپن، چین، پرتغال، کانادا، سوئد، سنگاپور و آمریکا حضور داشتند.

در لیگ ربات‌ انسان نما – سایز کوچک ۲۲ تیم از کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، ژاپن، فرانسه، اتریش، چین، اندونزی، کره جنوبی و کانادا با یکدیگر رقابت کردند.

لیگ ربات‌ فوتبالیست سایز کوچک نیز یکی از لیگ‌های جذاب و پرطرفدار مسابقات ربوکاپ محسوب می‌شد که ۲۰ تیم از کشورهای ایران، آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان، کره شمالی، ژاپن، هلند، کلمبیا، چین و برزیل حضور دارند.

همچنین در لیگ ربات نائو ۱۸ تیم از کشورهای ایران، آلمان، اتریش، آمریکا، استرالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، سوئد، تایوان، انگلیس، ایتالیا، ایرلند، چین، پاکستان، برزیل، شیلی، سوئیس با یکدیگر مسابقه دادند.

در لیگ امدادگر واقعی نیز ۲۰ تیم از ایران، آلمان ، اتریش، ترکیه، تایلند، چین، مجارستان و آمریکا با یکدیگر رقابت تنگاتنگی داشتند.

در لیگ جذاب و پرطرفدار فوتبالیست سایز متوسط نیز ۱۰ تیم از کشورهای پرتغال، هلند، آلمان، چین، ایران و ژاپن حضور داشتند.

پس از ۳ روز رقابت فشرده و نفس‌گیر، تیم‌های ایرانی موفق به کسب ۱۳ مقام در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان شدند که تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با کسب ۶ مقام به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات دست یافت.

در مسابقات بخش دانش آموزی و در لیگ امدادگر سطح الف تیم کاوش از دبیرستان نقش قلم رتبه دوم انفرادی را کسب کرد. این تیم همچنین عنوان بهترین طراحی سخت افزار را در این لیگ به خود اختصاص داد.

در لیگ امداد فضای مشترک (co-space) دانش آموزی نیز عنوان بهترین ارائه فنی به تیم دبیرستان علامه طباطبائی (دوره اول) رسید.

همچنین در بخش بزرگسال یا دانشجویی این مسابقات نیز تیم ربات فوتبالیست سایز کوچک MRL دانشگاه آزاد قزوین، قهرمان جهان شد.

در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد نیز در رقابت اصلی تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با کسب مقام نخست، قهرمانی جهان را از آن خود کرد، تیم دبیرستان فرزانگان تهران در این بخش دوم شد.

همچنین در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد در شاخه توسعه زیر ساخت تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین به مقام نخست رسید. این تیم مقام اول بخش رقابت فنی را نیز به خود اختصاص داد.

در لیگ امدادگر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با اختلاف ۸ امتیاز پس از نماینده تایلند، نایب قهرمان شد. این تیم در بخش رقابت فنی به مقام نخست دست یافت.

در لیگ فوتبالیست انسان‌نما (بزرگسال) تیم باسط پژوه به مقام نخست دست یافت و تیم دانشگاه آزاد ایلخچی تبریز پس از آلمان به مقام سوم رسید.

در لیگ فوتبالیست انسان‌نما (سایز نوجوان) در بخش رقابت فنی تیم دانشگاه امیرکبیر به مقام نخست این مسابقات رسید.

تیم‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با کسب پنج مقام به کار خود در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ در آلمان، به کار خود پایان دادند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم ربات‌های شبیه ساز امدادگر مجازی، انسان نمای سایز نوجوان و فوتبالیست سایز کوچک در بخش دانشجویی و یک تیم دانش آموزی در بخش امدادگر پیشرفته حضور داشت که در پایان این رقابت ها توانست با ۵ مقام به کار خود پایان دهد.

در لیگ ربات‌های شبیه ساز امدادگر مجازی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر توانست مقام سوم این لیگ را کسب کند.

در لیگ ربات‌های انسان نمای سایز نوجوان، که از مهمترین لیگ‌های ربوکاپ محسوب می‌شود، تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر که سابقه زیادی در این مسابقات دارد، موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت فنی و مقام سوم لیگ رباتهای انسان نمای سایز نوجوان شد.

این در حالی است که به دلیل عدم صدور روادید کشور آلمان برای این تیم و سایر تیم‌های ایرانی، بسیاری از اعضای این گروه موفق به اعزام به مسابقات نشدند.

منبع: خبرگزاری فارس

علمی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

خاطرات یک هکر ۲۰ ساله در برنامه ماه عسل

چهاردهمین قاب ماه عسل تصویر اتفاقی بود که در تلویزیون ایران برای اولین بار مطرح میشد و این برنامه میزبان یک “هکر” جوان بود که به خاطر جرائم مجازی اش محکوم به هشت سال حبس است.

میهن

احسان علیخانی در ابتدای برنامه این طور عنوان کرد: قصه امروز را تا به حال درباره‌اش در تلویزیون صحبت نشده است؛ از شایان ۲۰ ساله دعوت می‌کنم تا جزئیات قصه را برای شما بگوید و از عوامل پشت‌صحنه خواست که به خاطر شجاعت او برای آمدن به برنامه تشویقش کنند.

شایان درباره خودش گفت: بیشتر دغدغه من اینترنت بود و تحقق رویاهای خودم را در کامپیوتر و اینترنت می‌دیدم و خانواده بیشتر به خاطر این موضوع فکر می‌کردند، من مواد مصرف میکنم. چون ۲۴ ساعت در یک اتاق دربسته بودم و پای کامپیوتر.

آن طور که شایان توضیح داد دیپلم‌اش را نگرفته و دلیلش را هم این دانست که بیشتر درگیر برنامه های اینترنتی بود و اعلام کرد: چیزی که من می خواستم در مدرسه نبود، در اینترنت بود، دوست داشتم برنامه نویسی کنم، سایت طراحی کنم و…

شایان در جمله‌ای جالب درباره اشتباهاتی که کرده گفت: نیوتون زیر درخت خوابید و با کنجکاوی برای افتادن یک سیب، جهان را تغییر داد و بعضی ها به خاطر کنجکاوی مواد مصرف می‌کنند. من هم تنها در ابتدای کار کنجکاوی داشتم و اشتباهاتم از همین کنجکاوی ها آغاز شد.

خاطرات این هکر در روایت خطاهایی که انجام داده آنقدر جالب و عجیب بود که علیخانی ترجیح داد بیشتر از آنکه سوال بپرسد حرفها و ماجراهای او را بشنود. شایان با بیان خاطره ای گفت: در ابتدا ایمیل یک نفری که را رابطه خوبی با او نداشتم را هک کردم. مردم کمتر در کارهای اینترنتی آگاهی دارند، من از ضعف آنها استفاده کردم و با ساخت صفحه جعلی بانک، به راحتی شماره کارت های آنها را بر میداشتم. یک بار دیدم پسری همسن و سال خودم، یک میلیارد پول داشت. حسادت باعث شد که حسابش را هک کنم. با خودم فکر می کردم خوش به حالش! او که یکدفعه ۴ میلیون از حسابش کم می شود چه چیزی می‌خرد؟

علیخانی پرسید: وقتی پول برمی‌داشتی اسمش را چه می‌گذاشتی؟ سرقت مجازی؟ و شایان در پاسخ به او گفت: یک مبلغ خیلی کوچک نسبت به موجودی او بردارم و بعد با خودم می‌گفتم بعدها به او پس می‌دهم.

علیخانی با طرح سوال دیگری پرسید که از حساب چه کسانی پول برمی‌داشتی که شایان پاسخ جالبی داد و گفت: کسانی که خیلی پولدار بودند، قطعاً وقتی در مازراتی باز است و در ماشین هم پراید هم باز است که من نمی‌روم پراید را بدزدم.

تهیه‌کننده و مجری «ماه عسل» از اولین باری که از حساب فردی پول برداشت کرد، پرسید و شایان گفت: قرار بود از یک حسابی پولی بردارم اما اینترنتم قطع شد و متوجه شدم مودم سوخته است. این شد که برای اولین بار به خاطر خرید مودم، حدود ۱۷۰ هزار تومن از یکی از حساب‌ها برداشتم .

پس از آن اولین کسی که شایان از حساب او برداشت کرد به صحنه ماه عسل دعوت شد. ابراهیم‌زاده، معلمی بود که عنوان کرد به خاطر سادگی و بی‌تجربگی این پسر او را می‌بخشد و به علیخانی توضیح می‌دهد که چرا شایان را بخشیده و از شکایتش گذشته است.

شایان در ادامه عنوان کرد: بدترین دوران زندگی من زمانی بود که فهمیدم از من بهتر و واردتر به امور کامپیوتر و اینترنت، در اداره آگاهی است و من دستگیر شدم. بعد از آن، تمام شهرهای ایران را گشتم تا بتوانم رضایت شاکیان خود را دریافت کنم الان با وثیقه بیرون هستم و هشت سال زندان در انتظارم است.

احسان علیخانی در پایان برنامه گفت: آدمهای این شکلی استعداد و نبوغ دارند و کاش می‌شد یک جور دیگری از آنها استفاده می‌شد، کاش در آموزش و پرورش استعداد و توانایی‌های این جور افراد کشف بشود تا به راه‌های خلاف کشیده نشوند. شایان در ۱۵ سالگی این کار را کرده و الان پشیمان است ، امیدوارم با او راه بیایند. از پلیس فتا هم ممنونیم که حواسشان به همه چیز هست.
منبع:خبرگزاری فارس

گرام

  • محسن رمضانی