جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

دستگیری دو مظنون به ارتباط با داعش در آلمان

دستگیری دو مظنون به ارتباط با داعش در آلمان

اخبار داعش :با حملات تروریستی داعش در اروپا اکنون کشورهای اروپایی بیشتر از قبل خطر گروه تروریستی داعش را احساس میکنند و عملیات های مختلفی را برای شناسایی اعضا داعش در اروپا انجام می دهند.

به گزارش میهن گرام و به نقل از رویترز، مقام های رسمی آلمان تاکید کردند که پلیس این کشور ۲ فرد مظنون به داشتن ارتباط با گروه تروریستی داعش را که برای انجام اقدامات خشونت آمیز در این کشور در حال برنامه ریزی بودند، بازداشت کرده است.

توماس اشتاین کراس دادستان کل آلمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: منابع امنیتی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می دهد این ۲ فرد بازداشت شده با اعضای گروه تروریستی داعش به طور مداوم در ارتباط بوده اند.

پلیس آلمان نیز اعلام کرده است که این ۲ فرد مظنون در شهر مونیخ مرکز ایالت باواریا و در یک منطقه نزدیک به این شهر بازداشت شده اند.

پلیس آلمان وجود هر گونه تهدید تروریستی در این شهر را رد کرده است. پلیس آلمان هنوز چیز مشکوکی را پیدا نکرده است ولی تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد. گروه تروریستی داعش روز سه شنبه با انتشار یک فیلم اعلام کرد که حملات بیشتری را در شهرهای غرب از جمله لندن، برلین و رم انجام خواهد داد.

داعش مسئولیت حمله تروریستی ماه مارس در بروکسل را بر عهده گرفته است که منجر به کشته شدن حداقل ۳۱ نفر شده است. در حملات تروریستی نوامبر در پاریس نیز حداقل ۱۳۰ نفر کشته شدند.

داعش

  • ۹۵/۰۱/۲۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی