جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

سری جدید اس ام اس عاشقانه زیبا

سری جدید اس ام اس عاشقانه زیبا

این سـاحل خسته را تو پیدا کردی
این موج نشسـته را تو برپا کردی
من خامُش و خـسته خفته بودم ای عشق
مرداب دل مرا تو دریـا کردی

اس ام اس عاشقانه

به چیـزای خوب فک کن
باشـــــــــــــه
الان داری به چی فـک میکنی
به تـــــــــــو

اس ام اس عاشقانه

فرقـی نمـی کند بگـویم و بدانـی
یا نگویـم و بدانـی
فاصـله دورت نمی کند
در خـوب ترین جای جهان جا داری
جایـی که دـست هیچ کسی به تو نمـی رسد
دلــــــم

اس ام اس عاشقانه

به خاطـر خاطره هایت
خاطـرت در خاطـــــــــــرم
خاطـره انگیز ترین خاطره هاست

اس ام اس عاشقانه

مرا که با تو شادم پریشـان مکن
بیا و سـیل اشکم به دامان مکن
بیا بیا به خـاطر عشقم
دل مـرا یک دم
ز غـم رها کن

اس ام اس عاشقانه

ای دل شکایت‌ها مکن تا نشـنود دلدار من
ای دل نمی‌ترسی مگر از یار بی‌زنـهار من
ای دل مرو در خون من در اشـک چون جیحون من
نـشـنــیده‌ای شب تا سحــر آن نــــــــالـه‌هــــــای زار من

اس ام اس عاشقانه

کجای شـهر قدم میزنی
میخواهـم
کاملا اتفاقـی
از آنجا رد شـوم

اس ام اس عاشقانه

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی