جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

ایجاد شدن حکومت نظامی در کرکوک

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :یک منبع امنیتی عراق از برقراری حکومت نظامی در منطقه “الدبس” در شمال غرب شهر کرکوک خبر داد.

اخبار

نیروهای امنیتی عراق حکومت نظامی در این منطقه را از ساعت ۶ شب تا اطلاع بعدی اعلام کردند، این تصمیم به دلیل حمله داعش به این منطقه اتخاذ شد.

عناصر این گروه تروریستی همچنین امروز به محلاتی در جنوب شهر کرکوک از جمله “دومیز” و “الاسری” حمله کردند، هنوز درگیری ها در این محلات بین تروریست های داعشی و نیروهای نظامی عراقی ادامه دارد و ده ها تن از تروریست ها در درگیری های کرکوک کشته شدند.

در پی حوادث شهر کرکوک، درجه هشدار امنیتی در منطقه اقلیم کردستان از جمله شهرهای اربیل و سلیمانیه بالا رفته و نیروهای نظامی زیادی هم از این اقلیم به شهر کرکوک اعزام شدند.

داعش از بیش از دو سال پیش تاکنون مناطقی در حومه جنوبی و غربی استان کرکوک در شمال عراق از جمله شهر “الحویجه” را در اشغال خود دارد و قوانین این گروه تروریستی در این مناطق اجرا می شود.

اخبار

  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی