جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

پیامک و اس ام اس عاشقانه خداحافظی



تــرا از دور مــی بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
بــرو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

اس ام اس عاشقانه


خــدا حافظ
پیام من
کلام من
خدا حافظ تو ای تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من


اس ام اس عاشقانه

خداحــافظ ای ماه شبهای تارم
خداحــافظ ای درد جانسوز جانم
خداحــافظ ای عشق روزای خوبم
خداحــافظ ای شور و شوق حضورم!!!



گفتی محبت کن برو
باشد خداحافظ ولی
رفتم که تو باور کنی
دارم محبت می کنم

اس ام اس عاشقانه


شـــرر زدی جگرم ، نازنین خداحافظ
شــکست بال و پرم ، نازنین خداحافظ
دوان به سوی توبودم ، که از جفا تیری
زد عشق بر کمرم ، نازنین خداحافظ

اس ام اس عاشقانه

میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی .... ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی
رو بگیری که با  خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه


اس ام اس

بازنشر شده توسط وبلاگ جدیدترین

  • ۹۴/۰۶/۲۶
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی