جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

اس ام اس عاشقانه



بــادی  بذر تـو را
در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت
من مانــده ام و ُ این  ریشــه ی قطــورـ دلــدادگی
وهـزار جـوانه ی ِ شــکفته از یـادَت

اس ام اس عاشقانه

مــن Remove شدم از زندگى کسى که
براى داشــتنش و براى بودنش خیلى ها را از زندگیم Block کردم

اس ام اس عاشقانه

رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند
اما همــیشه شیرین اند
مثل رویـای بــودن تو

بوســه یعنی لذت دلدادگی
لذت از شب لذت از دیوانگی
بوســه آغازی برای ما شدن، لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوســه آتش می زند بر جسم و جان
بوســه یعنی عشق من با من بمان
گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم
از همین فاصله دور تورا می بوسم

اس ام اس عاشقانه

ادب عشــق تقاضا نکند بوس وکنار
دو نگه چون بهم آمیخت خودش آغوش است ♥

اس ام اس عاشقانه


طرح پیش فروش بوس های یواشکی آغار شد
برای ثبت نام لپتو بیار جلو

اس ام اس

بازنشر شده توسط وبلاگ جدیدترین

  • ۹۴/۰۶/۲۸
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی