جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

حمله داعش به اتوبوس های حامل آورگان عراقی

حمله داعش به اتوبوس های حامل آورگان عراقی

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :گروه تروریستی تکفیری داعش به اتوبوس های حامل آورگان عراقی شهر تکریت، در خارج از این شهر یورش بُردند.

به گفته مقامات عراقی در این حمله تروریستی، ۲۰ تن از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش حضور داشتند و تاکنون هیچ گزارشی از تعداد تلفات این حمله مخابره نشده است.

مدیر کل شرکت دولتی مسافربری و نماینده شرکت های حمل و نقل با انتشار بیانیه ای در این باره که در رسانه های عراق منتشر شد، اظهار داشت: هفت اتوبوس متعلق به این شرکت هدف حمله ۲۰ تن از عناصر داعشی قرار گرفتند.

«عبدالله لَیبی» در ادامه خاطرنشان کرد: این حمله زمانی به وقوع پیوست که اتوبوس ها شرکت دولتی مسافربری، مسافران خود را که همه از آوارگان شهر تکریت بودند، از این شهر خارج می ساختند.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه هیچ خسارتی جز شکستن شیشه های اتوبوس ها مخابره نشده است و هیچ یک از رانندگان و مسافران نیز آسیب ندیده اند.

شایان ذکر است به گفته مسئول هماهنگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در عراق و نیز استاندار صلاح الدین، موج مهاجرت شهروندان عراقی از تکریت افزایش یافته و این مشکل ممکن است به فاجعه ای انسانی و غیرقابل حل تبدیل شود، از این رو باید با کمک های بشردوستانه بیشتر، مانع از بروز چنین مشکلی شد.

داعش

  • ۹۵/۰۵/۱۷
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی