جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

جدیدترین

جدیدترین مطالب روز اینترنت را در وب ما ببینید

  • ۰
  • ۰

احتمال خارج شدن نام کنعانی زادگان از لیست استقلال

احتمال خارج شدن نام کنعانی زادگان از لیست استقلال

اخبار ورزشی

به گزارش میهن گرام :محمدحسین کنعانی‌زادگان که امسال از ملوان به استقلال آمد در دیدار با استقلال خوزستان روی صحنه گل دوم به واسطه تکلی که زد با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و اگرچه تنها ۳۰ درصد از رباط صلیبی این بازیکن با پارگی روبرو شده اما طبق تشخیص کادر پزشکی استقلال این مدافع باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

قرار است کنعانی‌زادگان طی روزهای آینده با تشخیص کادر پزشکی و دکتر نوروزی بعد از بازگشت از المپیک تحت عمل جراحی قرار بگیرد و همین موضوع باعث می‌شود این بازیکن چند ماهی از میادین فوتبال دور باشد. حالا با این اتفاق کادر فنی تیم استقلال تصمیم گرفته که نام محمدحسین کنعانی‌زادگان را از فهرست استقلال خارج کرده و به جای وی یک مدافع جذب کنند. هرچند که در این بین گفته می شود مصاحبه وی بعد از شکست استقلال مقابل نفت آبادان در خصوص کادرفنی استقلال نیز در این مسئله بی تاثیر نیست. اگرچه این روزها شایعات زیادی پیرامون حضور پادووانی در استقلال مطرح شده اما هنوز در مورد این بازیکن تصمیم نهایی اتخاذ نشده و منصوریان در انتظار انتخاب مدیرعامل جدید استقلال است تا بتواند برای جذب مدافع جدید با او صحبت کند.

از سوی دیگر عصر دیروز هم پس از پایان تمرین، علی منصوریان و سید مهدی رحمتی در میانه زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی جلسه ای خصوصی برگزار کردند و طی این جلسه صحبت های مهم و جدی فی مابین طرفین رد و بدل شد. گمانه زنی ها حاکی از این است که منصوریان قصد دارد جابجایی هایی در لیست استقلال داشته باشد.
منبع:نود

ورزشی

  • ۹۵/۰۵/۱۷
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی